Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cze, tak czytam i może pomogę. Kiedys miałem podobny problem co prawda w innym autku, ale... też nieomal wymieniłem całe podwozie a przyczyna okazały się... Felgi, tak zwykłe alu, miały zbyt duże (o kilka numerow) odsadzenie od piasty tzw współczynnik ET, więc jeżeli macie wątpliwości sprawdzcie ET dla BMW 3 powinno wynosic 47. Piszcie co tam w temacie bo i ja mam ten problem w swojej buni i tym razem to nie ET.
Opublikowano
moim zdaniem pływanie samochodu po wjechaniu na malowane pasty na jezdni jest spowodowane zmianą przyczepności opony do podłoża w skrócie zmienia się geometria kół.Przykład-koła są zbieżne na asfalcie czystym opór na zewnętrzny rant opony jest dość duży,po wjechaniu jednym kołem na malowaną linię koło to ma zdecydowanie mniejszy opór i będzie wyjeżdzało na zewnatrz.Dla tego będzie uczucie myszkowania.Powodem tego stanu są luzy na sworzniach zwrotnicy przód jak również luzy w tulejach tylnego wachacza,oraz co bardzo ważne poprawne ustawienie zbieżności przód -tył oraz pochylenie kół tył. Odpowiem jeszcze na poprzedni post współczynnik ET nie ma znaczenia oczywiście w granicach rozsądku i dla bmw seri 3 nie musi wynośic 47mm ,zależy od szerokości felgi a ta z kolei od szerokości opony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.