Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :!:

Mam ogromny problem z moją 318tką. Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym i wie, co się stało. Po ruszeniu na zimnym silniku i przejechaniu około 200m usłyszałem uderzenie. W tym samym momencie zaczął piszczeć pasek i silnik przestał ciągnąć. Samochód zgasł i były problemy z jego odpaleniem i na gazie i na benzynie. Daje się jednak odpalić, ale szarpie, gaśnie a obroty wariują. Sprawdziłem świece i całe są w sadzy, Stan oleju jest troszeczkę poniżej minimum. Czy to rozrząd?... Chyba nie, bo nie odpaliłbym. Czy w takim razie to głowica? :( :( Co poza nią trzeba wymienić i za ile :(

Będę wdzięczny za pomoc w diagnozie.

Wesołego Nowego Roku dla sympatyków BMW

Opublikowano
a czy masz gaz w aucie? jeśli tak to mógł ci strzelić i zabić przepływomierz lub jeśli miałeś klape przeciwwybuchową to mogła zeskoczyć guma zabezpieczająca i takie objawy jak opisujesz są możliwe bo ciągnie lewe powietrze....
Opublikowano

Dzięki

Mam instalkę gazową Lovato / BRC i sprawdzę to o czym mówisz, ale problem występuje i na gazie i po przełączeniu na benzynę. A przy okazji... gdzie znajdę to zabezpieczenie które wywaliło? :?:

Opublikowano

sprawdź czy przed przepływomierzem na gumowej rurze masz założoną klapę przeciwwybuchową?? taki aluminiowy pierścień z gumową osłonką która go uszczelnia. u znajomego kiedyś ta guma przy strzale zeskoczyła pod spodem i nie mógł zapalić sinika bo ciągnął lewe powietrze !!! jeśli zaś gazownik nie założył ci klapy przeciwwybuchowej to masz do wymiany przepływomierz w którym klapka może być zabita na amen i nie puszcza powietrza!!!! więc niech gazownik ci odkupi przepływkę!!!!bo załozenie klapy przeciwwybuchowej to jego obowiązek wymagany przepisami... w silnikach z wielopunktowym wtryskiem paliwa!!!

 

opisane przez ciebie efekty są dokładnie takie na gazie i na benzynie bo na gazie ciągnie lewe powietrze i nie ma prawidłowej mieszanki bo za mało gazu dociera do silnika a na benzynie nie zapali jak ma lewy ciąg lub tym bardziej jak przepływomierz jest uszkodzony!!!

Opublikowano
Napisz coś o serwisie tego auta -miałeś ostatnio wymieniany rozrząd?Masz starą tą instalację?Nie można przeciez wykluczyć ,że przeskoczył pasek(silnik M40?)-wtedy też da się odpalić silnik ,oczywiście nie będzie to miłe dla ucha :mrgreen: Piszesz ,że odpaliłeś zimne auto i przejechałeś 200 m,czyli można wykluczyć strzał gazu ,bo silnik powinien odpalić na benzynce.Jeżeli masz czarne świeczki to stawiałbym na rozrząd.Miejmy nadzieję ,że to ddobiazg :hand:
Opublikowano

Dzięki za usokojenie mnie, bo ja spodziewałem się czegoś gorszego. Co do serwisu to pasek rozrządu wymieniany był przy 86 tysiącach km. Teraz na zegarach mam 127 tys km więc żywotności paska rozrządu jeszcze nie przekroczyłem. A co za pasek mi teraz piszczy? od alternatora?

 

Podsumowując, jutro sprawdzę czy to ta guma z zabezpieczenia, i spróbuje ją poprawić.

 

Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.