Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych forumowiczów i pasjonatow Biemdablju.

W wigilie sprawialem sobie prezent świąteczny. Czarna trzysta osiemnastka 92r silnik amory igiełka. jest troche rzeczy do zrobienia ktorymi mam zamiar sie zająć w nowym roku i tutaj prosze o porady i wspazówki. Sprowadzilem go z pod ukrainskiej granicy i 500 km jechalem w sniezycy na letnich 16'' na wigilie... hardcore. Potem bylem z autkiem u dobrego znajomego mechamika i mi wypunktowal co do zrobienia.

 

1) szyberdach podczas krecenia przeskakuje (korbka-zebatka) i trzeba mu pomóż z góry ręcoma zeby sie zamknął

2) nawiew malo co daje o sobie znac- pyłkowy

3) spryskiwacz nie dziala -(pomka jest ok) zapchane przewody-jutro bede walczyl

4) klimatronic nabic gazu-jeszcze nie wiem gdzie :cry2: w okolicy gliwic albo zywca moze ktos wie gdzie to robią.

5) chyba imobilajzer nie dziala bo odpala zapasowym kluczykiem calym z blachy

 

Narazie tyle.

Jak by ktos mial tez instrukcje obslugi do 318 to bardzo prosze na [email protected]

 

z gory dzieki i pozdrawiam :D

PS: jak tylko sie wyrobie to foteczki wrzuce

Opublikowano

5) chyba imobilajzer nie dziala bo odpala zapasowym kluczykiem calym z blachy

 

Ten zapasowy płaski kluczyk też ma w sobie immobiliser.Więc u ciebie immobiliser działa.Fabrycznie BMW ma 4 kluczyki dwa razem z pilotem w jednej obudowie trzeci to ten, o który pytasz jest to kluczyk do drzwi i zapłonu, ten kluczyk nie otwiera bagażnika i schowka na rękawiczki,jest on po to, aby zostawić go naprzykład obsłudze w hotelu w celu odstawienia samochodu na parking( obsługa nie przekopie schowka na rękawiczki i bagażnika) ma on jeszcze taki plus ten kluczyk, że mimo iż posiada on w sobie immobiliser to nie ma możliwości dorobienia na jego podstawie drugiego kluczyka,ponieważ nie da się z niego zczytać kodu immobilisera.Można tego dokonać tylko z kluczyków podstawnych, czyli kluczy matek ( to te z pilotem) i jest jeszcze 4 kluczyk wygląda jak sam grot bez uchwytu,ponieważ jest płaski jego przeznaczaniem jest noszenie jako zapasowy np.w portfelu.

 

Tak wygladają dwa podstawowe kluczyki z pilotem :

 

http://img452.imageshack.us/img452/2706/bmwkey6lj3cz.gif

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano (edytowane)

a wiec moje kluczyki tak wyglądają- widać czarny plastikowy pasek-podobno do alarmu. ale nie wiem jak to działa.

Wlasnie sprawdzalem i kazdy z 3 kluczykow odpala autko. Natomiast fukcje bagaznika i schowka działają dokladnie jak opisał "labrador" za co dzięki bo myslalem ze zamek w bagaziku szwankuje

 

pozdro

Edytowane przez Pinkus
Opublikowano
Tu nie masz immobilisiera, wszystkie klucze powinny być plastikowe, a w nich zatopione to coś elektroniczne.
Opublikowano

Chyba nie masz immobilisera. Jam mam identyczne kluczyki i zdania co do jego obecnosci sa podzielone. Dowiem sie tego dopiero jak dorobie kluczyk w "byle jakim" zakladzie ale narazie sie boje wiec wole nie wiedziec.

Na czarnym plastikowym pasku jest kod kreskowy po ktorym ASO dorabia kluczyk

Jakub, z tymi plastikowymi kluczami to tez tak nie do konca prawda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.