Skocz do zawartości

325 tds Touring 170KM - jaki dyfer do 300Nm?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Potrzebuje waszej wiedzy odnośnie problemu który pojawił sie wraz z podnieśieniem mocy w 2,5tds(170KM 300Nm),problem ten pokazuje sie tylko wtedy,gdy w dolnym zakresie obrotów(rzedu 1500-2700obr/min) podczas przyspieszania z tyłu auta,pojawia sie odgłos dudnienia i wibracje,po odjeciu gazu wszystko wraca do normy,wymieniłem element metalowo-gumowy miedzy mostem a karoserią,i nic.Mechanik twierdzi ze dyfer sie kończy,jesli bede miał mozliwosc wymiany,prosze o rade jakie przełorzenie wybrać wzgledem dynamiki, nie ograniczajac za bardzo predkości fabrycznej max?Który dyfer bedzie dla 300Nm odpowiedni??Czy macie jakies pomysły??? :cool2:
Opublikowano
Skad wiesz ze to dyfer?Widzialem cos podobnego w 1.9tdi vw golf podkreconyn z 90km na 135km.To bylo kolo dwumasowe inaczej sprzeglo.Nie wiem jak jest w tds.Przenosilo wibracje i drgania.Popytaj jeszcze kogos.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.