Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Ciekawi mnie pewna zaleznosc, podlaczylem sie do kompa disem i przejechalem po miescie. Niepokoi mnie ze momentami przeplywka mierzy wiecej niz wartosc zadana gdy turbo jednoczesnie pompuje mniej. Kilka screenow ponizej:

 

 

http://img198.imageshack.us/img198/5047/3900c.jpg

 

 

Czy to brak szczelnosci dolotu? Awaria przeplywki czy moze turbo niedomaga? Skoro zmiezono wiecej niz potrzeba a napompowano mniej mysle ze moze byc dziura w IC??

 

Cala lista fotek:

 

http://imageshack.us/g/198/3900c.jpg/

 

 

Pzdr,

M.

Opublikowano (edytowane)

No i po klopocie, kupilem komplet nowych uszczelek na rury turbo -> IC 2szt, IC -> EGR 2szt, 30min czyszczenia i skladania i taki efekt ;-)

 

http://img806.imageshack.us/img806/6030/ponap.jpg

 

http://imageshack.us/photo/my-images/806/ponap.jpg/

 

Akcja 80 coś PLN a uklad sie uszczelnil znacznie wczesniej brakowalo 0.2 bara.

 

 

M.

Edytowane przez mmx01
Opublikowano
Fajnie, że poinformowałeś! Ile dupereli ma wpływ na funkcjonowanie naszych aut :shock: . Pozdrawiam.
Opublikowano

Nie ma sprawy, po to jest forum ;-)

 

Przy okazji bawilem sie w DIS zamknieciem zaworu EGR, niestety u mnie nie ma % tylko wartosc mg/stroke.

Maksymalna wartosc jaka moge wprowadzic to 40mg, czyli o 40mg wiecej swiezego powietrza na cykl/stroke.

Przeklada sie to na przymkniecie EGR o jakies 10%. Przed zmiana EGR activation przy idle jakies 65%, po zmianie 55%.

 

Tak wiec nie mozna zamknac EGR elektronicznie przynajmniej dla DDE5.0. Skutkow nie odnotowano zadnych ani dobrych ani zlych.

 

 

M.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.