Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich i gorąco pozdrawiam

posiadam bmw E39 od 4 lat i kupiłem juz z instalacja gazową DTGAZ-SYSTEM , nigdy nie miałem żadnych problemów z autek a przede wszystkim z gazem równa praca silnika na biegu jałowym i dobre spalanie jak na bmw a często pokonuje trase Iława Gdańsk , nie jestem mechanikiem , tylko szukam rozsądnego wyjścia ze sytuacji.

Problem pojawił się od niedawna tzn.jakiś czas temu zatankowałem na podrzednej stacjii gazowej nie podam nazwy i pojechał z 10 kilometrów i czuje że auto chodzi nie równo wlącza sie błąd na desce rozdzielczej czyli kontrolka silnika.Do tej pory jest tylko gorzej nie wchodzi już auto na obroty jeżeli włącze na benzyne i przytrzymam obroty i przełacze błyskawicznie na gaz to trzymając gaz w nie zmiennym położenie to obroty nawet na gazie spadają , czyli kompletna klapa.

Mam zapytanie bo juz pytałem sie wielu mechaników a każdy z nich ma inna teorie od prostej do bardzo wymyślnej ale wiekszośc stwierdziła ze to najprawdopodobniej listwa gazu , u mnie w aucie są 2 listwy po 3 cylindry czy to może być jedyna taka przyczyna? tak jak wspomniałem przez 4 lata nigdy nie miałem problemu i mówie szczerze że wcześniej jeżdząc na benzynie czy na gazie nawet nie wyczuwałem róznicy , także uważam że świetnie się sprawdzała.

Wie ktos może gdzie mogę ewentualnie takie listwy kupić i jaki to jest koszt , czy po tym wszystkim jest obowiązkowa wizyta do podłaczenia do komputera ?

I jeszcze moje ostatnie pytanie czy może wie ktokolwiek czy w okolicy Brodnicy w kujawsko-pomorskim mieści się dobry gazownik wlaśnie z komputerem , ponieważ w mojej okolicy nie ma żadnego gazownika , który chciałby sie tego podjąć.

Ps.pisałem do producenta do lublina ale firma ma chyba wybite na takie problemy pisałem odnośnie list gazowych lecz nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Pozdrawiam gorąco i czekam na żetelne odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie

 

Czy można ewentualnie jakieś inne listwy założyć nie koniecznie dtgaz -system zeby to było kompatybilne i czy bardzo jest konieczna wizyta na diagnostyce komputerowej

Opublikowano
Witam. Wczoraj właśnie uruchomiłem sobie instalację gazową i miałem podobne problemy jak ty. Po pierwsze najpierw sprawdź węzyki od wtryków gazu do silnika, czyli zaciśnij je po kolei na każdy gar i musi byc widoczna różnica w kulturze pracy silnika, jeśli nie ma, to znaczy, że dany wtryskiwacz nie daje gazu. Jeśli nie masz 100% pewności, że przerywa silnik przy załamywaniu węży, to znaczy, że redutor musi byc zregenerowany, ponieważ sam osobiście regenerowałem reduktor, a membrama i inne uszczelki po prostu się łamały, ponieważ guma już zmurszała i silnik nie dostawał odpowiedniego ciśnienia gazu i się dławił. Mam instalację gazową już 6 lat i też biegałem po zakładach, oczywiście usłyszałem, żebym wymienił instalację i wtedy zabrałem się sam za robotę i mnie to kosztowało tylko 87zl za zestaw naprawczy do reduktora i to nie jest wcale nic skomplikowanego. Jeśli widac dokładnie, który wtryskiwacz nie działa, to go zdemontuj i rozkręc i w razie potrzeby pstrykaj fotki. Dane części dokładnie umyj w denaturacie i powinno pójśc bez żadnych kosztów, a jeśli to nic nie da, po prostu wtryskiwacz do wymiany. Pozdr
Opublikowano
Nie jeżdzij po gazownikach, tylko zamów zestaw naprawczy do reduktora, wymień sobie sam, po takim czesie on się po prostu nie nadaje i tak jak pisałem sprawdź węże na wtryskach i masz pewnoś i nikt Ciebie nie skroi kto wie ile, a potem tylko na regulację instalacji gazowej, aha jeszcze wymieniłem sobie filtry gazu i zamknęlo się w 227zł. Pozdrawiam.
Opublikowano

Witam

dziękueje za wspaniałe odpowiedzi i to co kiedys mi ktos powiedział niech żyje solidarnośc wśród BMW , natomiast dziś mi pojawił sie kolejny problem , rok temu wymieniałem pompe paliwa zamówiłem za 250 miała być niemiecka no i po 8 miesiącach zaczeła szwankować tzn . bardzo głośna praca jak by ktos odkurzał w wewnatrz i jak pojezdziłem trochę na paliwie to zaczeła się wyłączać jak zgasiłem silnik pooprostu nie uruchomiła sie auto stało 4 tygodnie nie odpalane , ponieważ dużo wyjeżdzam.No i dzis wymieniłem sam sobie pompe bo to nic trudnego no i auto wogole zapalic niechce sprawdziłem wężk powrotu i benzyna powraca sprawdzilem na zaworku na listwie i paliwo jest a pompe mam nowa również niemiecka o wiekszym ciśnieniu .

Nie wiem co za problem powstal lecz jak dłużej go pokreciłem to lekko prubował zaskoczyc

Kolego waldaz dziekuje bardzo za informacje i jutro zaczne to naprawiać tak jak wspomniales do gazu

jeszcze raz serdecznie dziekuje

Opublikowano
No dobra koleżko, w razie kłopotu będę obserwował ten wątek i chętnie pomogę. Zestaw naprawczy do reduktora bez problemu kupisz na allegro, tylko musisz znac dokładny model i producenta i koniecznie kup oryginał, który od zamiennika jest droższy o ok 20zl. Reduktor wymontujesz bez najmniejszego problemu i jeśli teraz nie daje odpowiedniego ciśnienia, to będziesz miał problem ze zlokalizowaniem wadliwego wtryskiwacza, jeśli jakiś jest uszkodzony, tak jak było u mnie. Jeszcze raz pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawie.
Opublikowano
Aha. Jeszcze w sprawie pompy paliwowej, podejrzewam, że mogłeś często jeździć na rezerwie, a pompa paliwa smarowana jest oczywiście paliwem i się zapieka, ponieważ nie jest smarowana, a kłopoty z zapaleniem mogą wynikać przez zapowietrzenie układu paliwowego i jak masz skrzynie manualną to na linkę i powinien zaskoczyć. Pzdr
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Waldez

Wlaśnie dbałem o to by paliwa nie brakowało i naprawde pompa pięknie chodzi jak jest ciepła czy zimna po uruchomieniu pracuje pięknie . Problem mówie był bo naprawde uważam byl ze przy porannym uruchamianiu silnika musiałem go kręcić bardzo dlugo i problem teraz sam się rozwiązał jak przejechałem na paliwie 500 kilometrów chociaż wcześniej tez to sie zdarzalo.Wczoraj zauważyłem jak juz ostygł zapalił bardzo szybko ale pomyślałem że to może jednorazowy przypadek , natomiast dziś rano poszedłem na parking , gdzie zawsze miałem problemy z uruchomieniem to byłem w szoku zapalił błyskawicznie. Mój osobisty wniosek mogę sie mylić , czy istnieje możliwość ze mógł złapać błedy od instalacji gazowej? że komputer wariuje od żle działającego gazu? moim zdaniem tak to wygłada , jeszcze raz dzięki waldez i teraz będe zamawiać zestaw naprawczy do reduktora a mam jeszcze do ciebie jedno pytanie czy możliwe jest że może poszły listwy ? ale tak jak powiedziałes zrobie na początku reduktor

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW5Witam Kulaczek29,masz tutaj link i wypowiedzi ludzi,których dtgaz system oszukało http://www.autocentrum.pl/go/524__Oceny_instalacji_LPG_-_producent_D.T._GAS_SYSTEM__33.html.Ja jestem wśród nich.Mam E39 520i 1999 i musiałem wymontować po prostu tą instalację,bo nie nadawała się do użytku.Straciłem nerwy,czas na cotygodniowe jeżdżenie do partaczy z dtgaz a co najważniejsze umoczyłem ponad 3000 tysiące złotych za ich spier.....ą instalację.Mają bardzo dużo spraw w sądach związanych z ich pseudo instalacjami,certyfikat dał im chyba jakiś koleś wysoko postawiony nie wiem gdzie.Parę lat temu był program w Polsacie na ich temat z klientami:http://www.youtube.com/watch?v=3NC3keg4VYw. NIE CHCĘ WAS MARTWIĆ ALE KTO ZAŁOŻYŁ LUB ODZIEDZICZYŁ GAZ PO DTGAZ SYSTEM WDEPNĄ W DUŻE GÓWNO :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.