Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.mam taki problem od początku,że i podczas ruszania jak i jazdy gdy płynnie dodam gazu auto idzie pięknie ale gdy wcisnę gaz gwałtownie efekt jest gorszy.Silnik się dławi przez setną sekundy.Po za tym gdy zapinam D obroty spadają do około 550-600 a po wyluzowaniu skrzyni bardzo wolno wracają do 700. Czasem jednak wszystko jest ok i lepiej nie wyłączać kontroli trakcji bo silnik staje się wariatem i chodzi jak nowy.Wymieniłem cewki(oryg.),świece,filtry,termostat,przepływkę,umyłem przepustnice i krokowca na kompie zero byków,silnik nie kuleje.Zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem położenia przepustnicy.Co wy o tym sądzicie?
Opublikowano
A podpinałeś auto pod kompa skrzynię? Może ślizga Ci się sprzęgło hydrokinetyczne w automacie, dość częsta usterka w e39. Jakby był walnięty czujnik położenia przepustnicy to by kulał cały czas, a jakby miał przerwę zupełną to byś miał tylko wolne obroty.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Powiem tak, z objawów jakie napisałeś to może być przepływka. Jeżeli jesteś pewnien, że to nie ona i masz nową to nic innego mi do głowy nie przychodzi. Obroty nie powinny tak spadać po zapięciu skrzyni, to jakbyś miał jeszcze grzanie szyby, wszystkie światła i klimę to auto powinno Ci zgasnąć, jeżeli normalnie jest tylko 500obr/min.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Witam.Podpiąłem innego kompa i wyszło,że mam błąd termostatu.Jakiś czas temu spalił mi się wraz z kawałkiem instalacji.Kupiłem nowy termostat i odbudowałem instalację.Dzisiaj przejrzałem wszystko dokładnie i zasilanie na termostat idzie,zwary nie ma,ale kabel masowy (brązowy z białym paskiem) który też się spalił idzie bezpośrednio do sterownika i obawiam się,że tam też coś się upaliło bo błędu nie idzie skasować.Mam też pytanie,jak ewentualnie wyglądałaby wymiana sterownika na inny?Poczytałem kilka postów i trochę zgupiałem,czy będę musiał coś jeszcze wymienić(np.EWS)?Czy wystarczy tylko sterownik i jakieś kodowanie?
Opublikowano

Witam

Nie chcę Ci źle zasugerować, ale czytałem że ten błąd "Output Thermostat" może powodować coś innego nie koniecznie sam termostat. Piszą że może to być coś z wentylatorem klimy lub coś jeszcze innego. Zresztą bezpiecznik ponoć od termostatu jest, tylko jest schowany chyba przy sterowniku. Czytałem wcześniej już o tym poszukaj w google. Jak znajdziesz przyczynę to koniecznie daj znać, bo u mnie też jest ten błąd.

Powodzenia.

Opublikowano
Co do bezpiecznika to faktycznie jest przy sterowniku,ale nie do końca tylko od termostatu.Jest to bezpiecznik 30 i zabezpiecza główny kabel plusowy który biegnie do podłużnej czarnej puszki z kablami na prawej stronie silnika,a do niego podpięte są różne ustrojstwa między innymi termostat.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ryba 266 dzięki za podpowiedź faktycznie coś w tym jest.Wymieniłem na dniach odmę i V stoi w miejscu idealnie i żadne wahnięcia się już nie zdarzają,ale nadal problem z tymi obrotami.Wykluczyłem już czujnik wału,myślę intensywnie o krokowcu czy aby się już nie wyrobił i źle się ustawia w momęcie obciążenia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wyczyściłem dzisiaj przepustnicę i krokowca, dodatkowo sprawdziłem go na "klikanie". Przepustnica była aż czarna od takiej mazi. Dobrze że zakupiłem specjalny środek do czyszczenia tego typu rzeczy.

Znaczącej poprawy nie ma, ale przepustnica chodzi lepiej. Tzn w trakcie jazdy po puszczeniu gazu znacznie szybciej i wyraźniej zaczyna hamować silnikiem.

Zamówioną mam odmę, na dniach dojdzie. Jak wymienię to dam znać jak chodzi.

Jednak Maciek nie brałem uszczelek pod kolektor, bo za drogo wychodzi. Wymienię odmę bez ruszania kolektora. I hope so :)

Opublikowano
Wyczyściłem dzisiaj przepustnicę i krokowca, dodatkowo sprawdziłem go na "klikanie". Przepustnica była aż czarna od takiej mazi. Dobrze że zakupiłem specjalny środek do czyszczenia tego typu rzeczy.

Znaczącej poprawy nie ma, ale przepustnica chodzi lepiej. Tzn w trakcie jazdy po puszczeniu gazu znacznie szybciej i wyraźniej zaczyna hamować silnikiem.

Zamówioną mam odmę, na dniach dojdzie. Jak wymienię to dam znać jak chodzi.

Jednak Maciek nie brałem uszczelek pod kolektor, bo za drogo wychodzi. Wymienię odmę bez ruszania kolektora. I hope so :)

 

 

 

Jak masz małe łapki to może dasz radę :D

Move your head and your ass will follow.........................
Opublikowano

Odma wymieniona :D Nie była to bułka z masłem, ale jest zrobione. Fałka stoi że kieliszki można postawić :wink: Z dołu też lepiej idzie.

Polecam każdemu co silnik wibruje, faluje.

Opublikowano
Mała rzecz a cieszy :cool2:
Move your head and your ass will follow.........................
Opublikowano
Witam.Poszperałem na temat softu w mojej V8 i faktycznie okazało się,że wszystkie V z początku produkcji miały z tym problem i należy wgrać nowy soft.Znalazłem serwis bosch pod Kaliszem w którym zrobią mi to za 150pln. Wszystko na oryginalnym programie i sprzęcie BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.