Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam przy odpalaniu auta nie ważne czy silnik jest cieply czy zimny bunia odpali ale zaraz zgasnie wkreci sie na 1500 obrotow i do 0 za drugim razem jak chce odpalic musze ja ostro przegazowac i wtedy jest ok co moze powodowac ten problem podejrzewam ze bedzie cos z pompa paliwa albo łapie lewe powietrze posiadam równiez drugie bmw e46 318 1.9 równiez ma takie objawy lecz rzadziej sie objawiają. w czym może tkwić problem ?
Opublikowano

Witam

 

Prozaiczny problem M43 i M43TU. Przeczyść silniczek krokowy, bo pewnie ma tyle nagaru, że się często zacina, stąd odpala i od razu gaśnie. DUŻO WD40 :D

Jeśli to nie załatwi sprawy, to trzeba by odczytać błędy na kompie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

wyczyśc przepustnice z nagaru (możliwe ze klapka sie przycina) i wymocz w dobrym środku silniczek krokowy

 

musi mocno odtłuścic bo wd40 raczej nagarowi rady nie daje :(

 

oczywiście wszystko na wyłączonym zapłonie żeby błedów nie narobić niepotrzebnie

Opublikowano
witam mieliście racje wyczyszczenie przepustnicy i krokowego pomoglo jak narazie wszystko jest ok dziekuje ;) jednam mam jeszcze jedno pytanie podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu jest to najbardziej odczuwalne auto nie rowno ciagnie ma takie przerwy w mocy tak do 3 tysiecy potem tego nie czuc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.