Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuję w najbliższym czasie kupić Sondy lambdy do e38 750i to znaczy 2xmonitorującą i 2xregulacyjną,

w związku z tym potrzebuje się dowiedzieć czy istnieją jakieś tańsze zamienniki, bo niestety oryginał troszkę kosztuje.

Jeżeli ktoś wie co tam można założyć innego żeby było dobrze, a w miarę tanio to proszę o odpowiedz. :D

Opublikowano
Jeżeli chcesz tak to musi to być oryginał. Mi zamiennik bosha rozsypał się po 5 dniach. BMW nie lubi zamiennikowej elektorniki i czujniczków. Tutaj muszą być oryginały, bo będziesz walczył.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Ja zakładałem boscha i no nie ukrywając pół roku wytrzymały, samochód bez gazu mam więc myślę że powinny dłużej.

Zastanawiam się nad oryginałem BMW, nie wiem tylko jaka kasa za nie wyjdzie, bo jeszcze nie dzwoniłem do aso.

Opublikowano
Hej, ale co znaczy, że wytrzymały pół roku, obie regulacyjne? W M70/M73 nie jest łatwo zdiagnozować czy sondy są uszkodzone, czy inne czynniki wpływają na zły odczyt sond. A jak te sondy padły, dawały złe odczyty, czy grzanie padło? Nie chce mi się wierzyć, że to sondy. Ceny tych sond w ASO, obojętnie czy przed katem, czy za to 837 PLN za sztukę. W przypadku tych za katem musisz oddać stare.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Hej, ale co znaczy, że wytrzymały pół roku, obie regulacyjne? W M70/M73 nie jest łatwo zdiagnozować czy sondy są uszkodzone, czy inne czynniki wpływają na zły odczyt sond. A jak te sondy padły, dawały złe odczyty, czy grzanie padło? Nie chce mi się wierzyć, że to sondy. Ceny tych sond w ASO, obojętnie czy przed katem, czy za to 837 PLN za sztukę. W przypadku tych za katem musisz oddać stare.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Dis wywala błędy sond przed i za katem i tylko te błędy, silnikiem rzuca na wszystkie strony.

Podmieniłem sondy i wszystko się uspokoiło, nie rozdrabniałem się co się zepsuło czy to grzanie czy coś innego, bo

jeżeli grzanie to i tak sondy do wymiany.

Opublikowano
W sumie dziwna sprawa, żaden z moich znajomych w e32, e34, e38 i e39 nie jeździ na oryginalnych sondach i jest ok, jednakże musi to byc Bosch, NTK się nie sprawdzają. Możliwe, że jedna z nich padła przez przypadek i daje Ci takie efekty. Jeżeli jednak możesz wydać ponad 3 tyś na oryginalne sondy to nie ma co się bawić w zamienniki.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Koszta tutaj się liczą chyba najbardziej bo każdy chce mieć wszystko jak najlepiej i najtaniej.

Do tych sond boschowskich zraziłem się strasznie, bo pół roku to ewidentnie za krótko podziałały, założyłem nowe

dobrane konkretnie a nie jakieś uniwersalne. Na stronie boscha czytałem, jak dobrze pamiętam że żywotność ich wystarcza chyba na 160000 km,

a tutaj może zrobiłem 10000 i padły.

Nie chce płacić tak dużych pieniędzy w aso, ale cóż nie wykluczam takiej opcji w nie długim czasie.

Opublikowano
Mi oryginały padły dopiero po 17 latach i 900 tys km przebiegu. Sprawdzaliśmy po numerach częsci. Także uważam że należy jednak kupic oryginał.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Hej

Jak sprawdzić, że sądy padły ? Jakie wartości np w inpie to potwierdzaja? Wzrosło mi bardzo spalanie (10l/100km) i inpa wywala błąd sądy czy to jednoznacznie wskazuje na sądy?

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.