Skocz do zawartości

Kolumna kierownicza (elektryczna) podnosi się za wysoko


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Problem jak w temacie, występuje sporadycznie, ale mocno irytuje.

Mianowicie, po zgaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka kierownica sama się podnosi do góry, zazwyczaj zatrzymuje się przed samymi zegarami, ale czasem zdarza się jej uderzyć od dołu z zegary (pęknięta szybka i plastik). Co odpowiada za zatrzymanie kolumny w odpowiednim miejscu?

Jest tam jakiś czujnik krańcowego położenia?

W przypadku gdy kolumna nie zatrzyma się tam gdzie trzeba silniczek od podnoszenia przy samej górze wyłączany jest chyba przez jakieś zabezpieczenie, bo przed zatrzymaniem wyraźnie słychać opór na silniczku i skrzypiące plastiki.

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Up.

4 miesiące wszystko chodziło normalnie, dzisiaj znowu kolumna wjechała mi na zegary, i teraz tak za każdym razem. :roll:

Co ciekawe, zbiega się to zawsze z utratą pamięci foteli, po prostu tak jak był ustawiony fotel, lusterka i kierownica, tak wskakuje na wszystkie 3 ustawienia samoczynnie, do tego kierownica przestaje się zatrzymywać tam gdzie powinna, tylko jedzie do oporu do samej góry.

Miał ktoś podobny problem? Na kompie nie ma błędów, całe sterowanie chodzi ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm, masz może jakieś poglądowe foto jak ta krańcówka wygląda?

Trzeba rozbierać kolumnę, czy jest to gdzieś na wierzchu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.