Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kUPIŁEM WŁĄŚNEI ZAWOREK POWROTU PALIWA, CHCIAŁBYM WYSOKIE GREMIUM ZAPYTAĆ O TO W KTÓRYM DOKŁADNIE MIEJSCU GO ZAMONTOWAĆ, PRZED FILTREM ZA FILTREM W POŁOŻENIU JAK WĘŻYK JEST PIONOWO CZY POZIOMO, iDEALNYM ROZWIAZANIEM BYŁBY JAKIŚ SCHEMACIK

 

POZDRAWIAM

Opublikowano

Zaloz go miedzy filtrem a pompa (jezeli diesel).

A to czy go montujesz w pionie czy w poziomie nie ma znaczenia.

A w zasadzie to i miejsce montazu tez nie ma za bardzo znaczenia.

  • Moderatorzy
Opublikowano
kUPIŁEM WŁĄŚNEI ZAWOREK POWROTU PALIWA, CHCIAŁBYM WYSOKIE GREMIUM ZAPYTAĆ O TO W KTÓRYM DOKŁADNIE MIEJSCU GO ZAMONTOWAĆ, PRZED FILTREM ZA FILTREM W POŁOŻENIU JAK WĘŻYK JEST PIONOWO CZY POZIOMO, iDEALNYM ROZWIAZANIEM BYŁBY JAKIŚ SCHEMACIK

 

POZDRAWIAM

I przeczytaj Regulamin, bo następnym razem za taki post dostaniesz ostrzeżenie.

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano
Miałem ten sam problem. Paliwo mi się cofało do zbiornika. Rano musiałem przekręcać stacyjkę w pozycję ON aby pompa nabiła paliwa i OFF i znowu i to i tak nie zawsze pomagało. Ciężko odpalał. Kupiłem na Allegro Uniwersalny Zaworek Zwrotny. Zamontowałem pomiędzy filtrem paliwa a silniiem (ok. 3 cm od filtra) i zdarzył się cud!!! Odpala IDEALNIE. Zawsze i wszędzie. W najgorsze mrozy itp. POLECAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.