Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy prawidłowa jest praca wtrysków w czasie jazdy BMW 320D 150KM automat . Zamieściłem filmik

Byłbym wdzięczny za opinie. Mam zwiększone zużycie paliwa (ok. 11l) i myślałem, że to wina jakiegoś wtrysku, ale nie za bardzo widzę to na wykresach - z INPA

Edytowane przez rysem
Opublikowano

Test był na rozgrzanym silniku. Zaraz po powrocie z pracy. Rzeczywiście po kompresji na youtube czytelność spadła prawie do zera. Odczyt z programu INPA nagrany programem do przechwytywania pulpitu. Spróbuję zmienić ten plik. Wydaje mi się , że 4 wtrysk jest słabszy, ale chyba w granicach tolerancji.

Zmieniłem jakość filmu i teraz:

Opublikowano
coś sie dzieje? co niby? wszystkie wtryskiwacze w dobrym stanie, nie ma co wyciągać.

 

No jeśli odchyły na poziomie 2.80 są wg Ciebie w porządku to ok:) Ja miałem na jednym wtryskiwaczu odchyl 1.1 i wtryskiwacz lał...:) Ja tylko podpowiedziałem co ja sądzę, założyciel tematu zrobi i tak po swojemu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Opublikowano
coś sie dzieje? co niby? wszystkie wtryskiwacze w dobrym stanie, nie ma co wyciągać.

 

No jeśli odchyły na poziomie 2.80 są wg Ciebie w porządku to ok:) Ja miałem na jednym wtryskiwaczu odchyl 1.1 i wtryskiwacz lał...:) Ja tylko podpowiedziałem co ja sądzę, założyciel tematu zrobi i tak po swojemu

 

test korekcji wtryskiwaczy wykonujemy tylko na rozgrzanym silniku i tylko na biegu jałowym. nie podczas jazdy! zobaczyłem tylko początek tego filmiku i mi wystarczyło, dalej nie ma co patrzeć bo to bez sensu.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi. Szukam przyczyny zwiększonego zużycia paliwa i myślałem, że to wina któregoś wtryskiwacza. Na samym początku filmiku są wolne obroty, dopiero później ruszam. Słyszałem, że sam test komputerowy nie wykaże lania wtryskiwacza. Nie ma problemu w uruchamianiu zimnego lub ciepłego silnika.

Testu przelewowego sam nie zrobię - będę szukał w Poznaniu lub okolicach. Czy możecie polecić mi kogoś co się zna i ma przyrządy do takiego testu z Poznania lub okolic? Oczywiście nie w ASO.

Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi. Szukam przyczyny zwiększonego zużycia paliwa i myślałem, że to wina któregoś wtryskiwacza. Na samym początku filmiku są wolne obroty, dopiero później ruszam. Słyszałem, że sam test komputerowy nie wykaże lania wtryskiwacza. Nie ma problemu w uruchamianiu zimnego lub ciepłego silnika.

Testu przelewowego sam nie zrobię - będę szukał w Poznaniu lub okolicach. Czy możecie polecić mi kogoś co się zna i ma przyrządy do takiego testu z Poznania lub okolic? Oczywiście nie w ASO.

Przyrząd do takiego testu to mogą być np. półlitrowe plastikowe buteleczki po wodzie , odcinki wężyka o średnicy bodajże 5 mm ( w każdym razie taki żeby wszedł na kocówki przelewowe we wtryskach). Na buteleczkach np. co 50 ml nanieść skalę, jeden koniec węża do butelki, drugi na przelew - i tak na wszystkich cylindrach. Dalej to już tak samo jak z INPĄ - rozgrzany motor, jałowe obroty i oglądasz co nalało do butelek. Tyle pokrótce. Powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.