Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylnie tuleje pływające jak sam nazwa mówi nie moga sie ruszać wogóle (znaczy zalezy czym je próbujesz ruszyc)

 

A plecak służy do noszenia granatów.

 

to pływajaca stalowa tuleja zatopiona w gumie jak sie rusza do wymiany moze to jest przyczyna???tylko w kierunku w jakim pracuje koło guma sie ma poddawać (czyt.góra ,dół)

 

:duh: :lol: Nie wiesz co to tuleja "pływająca"

 

proponuje zacząć od zmiany warsztatu i dobrej diagnostyki

 

Ja od zmiany nicka bo :oops:

 

 

A teraz odnośnie tematu, tuleja pływająca JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE to element"pływający", znaczy to tyle, że w przeciwieństwie do innych metalowo-gumowych gdzie mniejsza tuleja zalana jest gumą w większej, ta jest ruchoma i potrafi się wychylać w obu płaszczyznach o pewien kąt ale nie może mieć luzu czyli stukać. W nowej ciężko ruszyć palcami środek ale da się bez problemu np. przewlekając ją przez śrubę.

 

To jest pływająca http://moto.allegro.pl/tuleja-tuleje-wahacza-bmw-e36-e46-e83-plywajaca-i1914879363.html

To jest zwykla: http://moto.allegro.pl/tuleja-tuleje-bmw-e36-e46-febi-tyl-komplet-i1915610604.html

 

Różnicę chyba widać od razu.

 

Nie chcę zaczynać awantury ale jak widzę nicka, a potem bzdury które ktoś wypisuje w dodatku tonem mentora to mnie trafia.. :nienie:

Opublikowano
nie bede zakladal nowego tematu mianowicie wydaje mi sie ze o pol centymetra przednie drzwi sa nizej niz tylne.. jest jakis sposob zeby je podniesc ?
Opublikowano
nie bede zakladal nowego tematu mianowicie wydaje mi sie ze o pol centymetra przednie drzwi sa nizej niz tylne.. jest jakis sposob zeby je podniesc ?

Sorry, za OT, ale kolega wystrzelił sie w wątek. ;) Te dwa problemy nawet nie są podobne.

Drzwi i zawieszenie... Bratnie tematy ;)

Exx
Opublikowano

fakt całkiem mi sie tuleje powałiły :(

 

co do zmiany nick-a myśle nad tym od dawna ale nie chce mi sie bo widząc tylu specjalistów faktycznie nie jestem żadnym specem :(

 

 

sorki ze nie na temat

 

posprawdzaj lepiej zbieżność i kąty po wymianie amorków i szukaj luzów na drązkach i koncówkach wachaczy

 

ps.jak puścisz kierownice to nie ucieka ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.