Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!

Od wczoraj jestem posiadaczem beemki 325i silnik 2.5 L.

Mam parę pytań :

 

1. Mam problem ze stacyjką, kiedy przekręcam kluczyk auto kręci i odpala od razu, lecz ten kluczyk muszę cofnąć (tak jak bym chciał zgasić auto) bo inaczej dalej mi kręci rozrusznik pomimo, że auto już pracuje.

2.Ma ktoś może jakiekolwiek informacje czy bardziej opłaca się kupować nowy zderzak i go lakierować czy regenerować stary (mam dużo pęknięć, przetarć oraz kawałek gołego podkładu)

3.Moje autko łapie strasznego muła na gazie do 2tys obrotów - potem idzie jak burza - myślicie, że to kwestia regulacji? Aktualnie jeżdżę na PB ponieważ na LPG ledwo szło ruszać, bo po odpuszczeniu sprzęgła chciał od razu gasnąć, trzeba było go wkręcać na obroty od razu.

4.Teraz najciekawsze pytanko, jak to jest z BMW w zimę, mój ma sporo koni bo prawie 200, więc się obawiam śniegu.Jak to jest w praktyce w jeździe w Polsce po śliskiej nawierzchni?

 

Czekam na odpowiedzi i z góry przepraszam za moją niewiedzę :).

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak sie boisz o śnieg, to po co kupiłeś 200 konny samochód z tylnym napędem!? To tak jak byś chciał sie bawić w elektryce nie mają pojęcia od tego. Było trzeba se kupić 316 lub coś z przednim napędem.

 

Podstawa to dobre zimówki. Reszta to zobaczysz sam.

I zapomnij ze przy lpg masz prawie 200km. Dobrze jak bedzie ze 170-180. Ale to w ramach drobne złosliwości :twisted:

 

Oczywiście nie wspomnę o tym ze tytuł jest niedoprzyjecia, wiec warto poprawić, tak jak regulamin nakazuje.

Opublikowano

Hehe, no ok.

Bawić się będę na pewno w zimę, ale chodzi o samo bezpieczeństwo podczas normalnej jazdy.

Na sylwestra jadę w góry z Warszawy, więc nie wiem jak to będzie :P

 

OT : czemu złośliwości :mrgreen: ?

Opublikowano
jeżeli wybierasz się w góry to lepiej poćwicz gdzieś bo jazda po śliskiej nawierzchni zapakowanym auta znacząco różni się od tej w pojedynkę. To jest twoje pierwsze auto tylno napędowe?
Opublikowano
3. Jaka masz instalacje? jakiego koloru są wtryski? jeśli czerwone to valtec więc obecnie każdy żyje własnym życiem więc musisz podjechać na ich skalibrowanie.

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe, najpierw to to shamuj bo te 192 konie przy starym gazie, a wydaje się że stary skoro problemy się pojawiają, to może być już tylko teoria. Warto się dowiedzieć czy masz szperę. Bo zimą autko ze szperą nie wybacza, a i bez nie jest łatwo. Jeśli chodzi o zderzak to nie podałeś kluczowej informacji jaki to zderzak. Może lepiej kupić nowy a może lepiej reanimować stary. Ale to gdybanie nie ma sensu z mojego punktu widzenia :) Co do stacyjki to bym sugerował ją na początek rozebrać i poszukać usterki wewnątrz. A z gazem to jedź do specjalisty bo wróżyć z fusów nikt nie umie. Powodzenia
Opublikowano

Szpery nie ma, instalacja gazowa sekwencyjna na wtrysku - tak mi powiedziano.

O jakiej kontrolce mowa?

 

OT : Aktualnie jeżdżę tylko na PB, ponieważ LPG muli i te 192KM czuć :).

Opublikowano
Koledzy chyba już wszystko powiedzieli.Odpowiem na twoje ostatnie pytanie jak twierdzisz najciekawsze,masz sporo mocy pod maską,brak szpery i jesteś początkujący.Także poćwicz zanim zaczniesz świrować.Podstawa to dobre zimówki i obchodzenie się z gazem bo dzwona można bardzo łatwo zaliczyć :mrgreen: .I proponuję poprawić tytuł- viewtopic.php?f=68&t=120678 bo Mattiss go zamknie jak się tylko tu pojawi :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.