Skocz do zawartości

pasiekowski

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pasiekowski

  • Urodziny 03.01.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2004
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Świętokrzyski

Osiągnięcia pasiekowski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Shella Long Life 04 5W30 - też ostatnio wlałem, pozytywny wybór.
  2. Jaki to rocznik? Ja mam ten sam problem z kluczykami, często nie mogę otworzyć auta po czym resetują się ustawienia osobiste. Ja posiadam model z 2004, wiem że akumulatory w kluczykach dość często padają lecz skąd bierze się znikanie ustawień.
  3. Auto posiada książki serwisowe do 2012 roku u ostatni wpis ma z przebiegiem 214 tysięcy, więc wydaje mi się żę powinno być tak jak jest. Nie sprawdzałem auta w ASO, na próbnej przejażdżce podjechałem do znajomego "mechaniora" i spojrzał z grubsza. Auto chodzi dobrze, łatwo wkręca wysokie obroty. Wszystkie systemy trakcji jak i klimatyzacji itp.. działają bez zarzutu. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu. Jedynym mankamentem jest ten pływak w zbiorniku płynu chłodniczego, lecz z czasem i to się wymieni. Jutro jadę na wymianę oleju, i wszelakich płynów. Pozdrawiam i dzięki za kilka dobrych rad.
  4. Temat do zamknięcia!!! Auto zostało zakupione przez moją osobe :) Pozdrawiam.
  5. Ale kolego czytaj ze zrozumieniem. Nie jest ważne dla mnie ile jest na liczniku tylko ile ma w rzeczywistości przejechane a zarazem jak wyeksploatowany może być silnik po machnięciu 600 tyś km. A z resztą Twoje nabijanie postów głupimi komentarzami jest beznadziejne i jeśli masz nadal pisać owe bzdury których nawet nie chce się czytać, to proszę Cię nie pisz pod moim pytaniem :)
  6. Ale kolego czytaj ze zrozumieniem. Nie jest ważne dla mnie ile jest na liczniku tylko ile ma w rzeczywistości przejechane a zarazem jak wyeksploatowany może być silnik po machnięciu 600 tyś km. A z resztą Twoje nabijanie postów głupimi komentarzami jest beznadziejne i jeśli masz nadal pisać owe bzdury których nawet nie chce się czytać, to proszę Cię nie pisz pod moim pytaniem :)
  7. Dzięki za kilka rad, a co do Francuskich przebiegów, często słyszy się że są mocno kręcone, lecz czy powiedzmy 500 tyś km przejechanych autostradowo to dla owych silników coś bardzo męczącego? Wydaje mi się że zrobienie 100 tyś po mieście i czasem trasa bardziej wymęczy silnik niż takie autostrady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.