Skocz do zawartości

vaio_e39

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 523

Osiągnięcia vaio_e39

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Przy tylnych drzwiach od strony pasażera słychać syczenie, czy jak chodzi na gazie czy benzynie, to tak samo. A rozpoczyna się w momencie przekręcenia na zapłon.
  2. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Wyczytalem ze błąd 123 to termostat z grzałka. No ale chyba termostat nie powodowalby takich jaj...
  3. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Podłączyłem pod kompa: - 123 avtivate grid-controlled cooling - 227 lambda control tolerance Bank 1 to big - 228 lambda control tolerance Bank 2 to big - 202 lambda control Bank 1 control block Po usunięciu błędów i adaptacji, odpaliłem silnik i odrazu wyskoczył błąd 123. Po jakimś czasie 227 i 228. Sondy mnie zastanawiają bo ta na banku 2 była dopiero co wymieniona na oryginalną. Na odczycie aktualnych wartości silnika sonda przed katem na banku 1 i 2 wartości 0.05. Czytałem jeszcze shadow memory: - 133 signal can asc 3 - 123 avtivate grid-controlled cooling - 35 avtivate Relay Secondary air pump - 62 avtivate Solenoid Valve secundary air - 126 avtivate Selonoid Valve tank-leck-diagnostic-pump - 127 avtivate Selonoid Valve socking jet pump Tak w ogóle co to jest shadow memory?
  4. Witam. Wiem, że dużo tych tematów ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Kupiłem kabel od viakena: http://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl.html do tego przejsciówka na zlącze okrągłe. Zainstalowałem inpe wg. poradnika z lubiebmw.pl. Sterowniki do interfejsu z CDM v2.12.00 WHQL Certified. Jak podłącze się przez okrągłe złącze to po przekręceniu kluczyka na zapłon w inpie zapala się battery on i ignition on, ale nie czyta błędów ani żadnych informacji. Co może być?
  5. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Pojeździłem na benzynie 20km i dodaje filmik jak przyspiesza po tych 20km. Jak przyspieszałem za jakimś poprzednim razem to na 2 tak wyj***lo w kolektor i w rurze na końcu, że myślałem, że juz się oderwały ;p https://www.youtube.com/watch?v=VfKOF7Jg5vM&list=UUHKxdftOMuMTWZY3Vg9eRrA Pytanie do was: Czy jak przyczyną jest np. lewe powietrze to jak to jest, że na gazie nie robi to problemu? Druga sprawa - zauważyłem, że dodając gazu na postoju słychać dość głośny świst (niczym w turbo), tak krokowiec zawsze świszczy, czy to właśnie gdzie powietrze się dostaje?
  6. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    A powiedzcie mi czy tempomat steruje elektrycznie przepustnica, a ta linka jest od kontroli trakcji, czy ta linka jest od tempomatu? Cisnienie paliwa.. tez tak myślałem ale otwierając ręcznie przepustnice wszystko jest ok.
  7. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Zle ujalem z ta przeplywka. Jak dołącz ę to momentalnie jest różnica w pracy silnika ale i tak jest wtedy lipa na benzynie ;P
  8. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Przewód cały ale wydaje mi się, że odma "gra na wuwuzeli" :P Wszystkie części które wstawiałem są nowe i oryginalne. Chcę odratować to auto więc nie inwestuje w zamienniki :P Po odłączeniu przepływki auto działa identycznie.
  9. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Hmm. no ale jeśli gaz jest źle wyregulowany i adaptacja silnika się źle ustawi (pod gaz) to wtedy na benzynie będzie lipa ? No bo jak nie to to co? lewe powietrze powodowało by też złą prace na gazie. Chyba że to coś z temperaturą? Jak jest zimny a na zewnątrz teraz -12. To odpala na sekundę i gaśnie. I tak za 5 razem odpali i faluje.
  10. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    tak, silnik strzela... ja się zastanawiam nad rozstrojonym komputerze od gazu,bo pewnie źle wyregulowany. Bo zaraz po adaptacji na gazie lubił sobie zgasnąć, a teraz już tego nie robi.
  11. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Sory za post pod postem. Mam jeszcze kilka istotnych faktów. 1. Jak odpalę to od razu jest ok. 800 obrotów. Jak dodaje gazu za pomocą linki od tempomatu to ładnie się wkręca na obroty. Wiec chyba jakby było coś z filtrem itp. to tez by się dławił. Chyba ze jest czujnik ciśnienia i jak odbiera za małą wartość to tłumi przepustnice... 2. Miałem już problem z przepustnica ale wyciągnąłem i wyczyściłem cala i było ok. Podczas tamtego problemu objawy były takie same ale świeciło się jeszcze elm i nie sprawdzałem czy na gazie jest ok.
  12. vaio_e39

    523 problem na benzynie

    Hej. Mam taki problem z moim autem. Może opowiem od początku: 1. Jechałem teraz trasę 700km i podczas jazdy zauważyłem że przy prędkości 70km/h na 5 biegu wciskając gaz zaczyna przyspieszać ale tak po chwili jakby sie ksztusil i na ulamek sekundy przerywa przyspieszanie. Dzieje sie tak na benzynie i na gazie. 2. Na nastepny dzień odpalilem auto i dzieje sie tak jak na zalaczonym filmiku. Jeżeli rozgrzeje się trochę to wciskając gaz do dechy obroty rosną normalnie ale już podczas jazdy nie ma mocy. 3. Na gazie jest wszystko ok po za tym co w pierwszym punkcie. Auto się zbiera itd. 4. Ostatnio wymienilem świecę i sondę lambda i przeplywomierz. Po tym nie bylo zadnych błędów na kompie i skasowali mi wszystkie adaptacje. Przejechalem 90km na benzynie potem z 60 na gazie i jazda w trase. dodam ze tutaj gdzie jestem w nocy bylo -7 stopni i tak sie trzyma. Benzyny mam ponad 15l. http://www.youtube.com/watch?v=j2ifdy3-xbA Nie mam mozliwosci podlaczenia tutaj pod kompa :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.