Skocz do zawartości

kulassadam

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2000rok

Osiągnięcia kulassadam

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Najpierw wymieniłem pompę oleju ciśnienie się zwiększyło na wolnych obrotach. Panewki były ok. A przyczyną była obudowa filtra oleju. Wymieniłem obudowę i wszystko oki. W obudowie są jakieś zaworki zwrotne i to się zacinało dlatego się świeciła kontrolka od oleju na ciepłym silniku
  2. Witam proszę o podpowiedź. Moja sytuacja wygląda tak: BMW E39 2000rok 2.2poj silnik M54 Po zakupie samochodu pojawił się problem ciśnienia oleju-świeci się kontrolka od oleju na czerwono na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Podczas naprawy wymieniłem olej na 5w30 ale gdy naprawa się nie powiodła został zalany olej 10w40 na tym oleju bmw zrobiło max 50km Teraz w końcu znaleźliśmy przyczynę usterki i zastanawiam się na tym czy mogę teraz spowrotem zalać olej 5w30 który został spuszczony z silnika (przepracował kilka godzin także nie zużyty) Proszę o poradę odnośnie czym zalać teraz silnik
  3. Witam potrzebuję się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie oleju w BMW E39 2.2 poj. silnik M54. Proszę o podpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.