Skocz do zawartości

bakue60

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D M57n2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bakue60

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Na prozno szukalem odpowiedzi na to pytanie jak bylem w podobnej sytuacji. Zdecydowalem sie kupic motor 231 tj dokladnie taki sam jak ten, ktory byl u mnie. Kierowalem sie oznaczeniami ktore są na takich bialych naklejkach od strony skrzyni biegow. Jedna jest na bloku a druga na glowicy.
  2. Potwierdzam, mam e60 z takim guzikiem, przebieg 245 tkm i guzik nie jest tak zniszczony.
  3. Na zdjecach wyglada rewelacyjnie. Ma nawet zaciski ham odswiezone.. Felgi tez odnowione.. Ciekawe jak z historia serwisową...
  4. E60 3.0D w korku temp 97-98 stopni, jazda 89-92. termostate nowe
  5. Tak znalazlem, zatarta panewka... Silnik klepał tak jakies 3 tygodnie po czym padł calkowicie..
  6. Miesiac temu wymienilem silnik u siebie. Zatarl sie, niewiadomo dlaczego... Wymiensilnik.pl - nie polecam, beznadziejna obsluga, sami nie wiedzą co mają na stanie.. Jest na allegro sporo sionikow, do polifta 235km spokojnie cos sie znajdzie..
  7. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził czy klapa gaszaca jest sprawna. U mnie po naprawie silnik gasnie duzo łagodniej..
  8. Jaki przebieg ma to auto??
  9. Współczuję. Przerabiałem to niedawno, mi sie zatarł 3.0D.. Nie takie Pancerne te silniki jak o nich mówią... W 3.0d żeliwny jest przed 2006 rokiem.. Spokojnie znajdziesz 3.5d na alledrogo, ceny od 6 wzwyz...
  10. Spec ze Stalowej Woli to własnie Bosch Pawlik, ktory odmowil regeneracji moich wtryskiwaczy :-)
  11. Przyłączam się do pytania. Tak jak pisałem wyżej dwa niezlaezne serwisy Bosch (na podstawie licznych forow twierdze ze najlepsze) odmowily mi regeneracji piezoelektrycznych wtryskow. No chyba ze maciej starsze auta niz 2006 rok i wtryski inne..
  12. Jakies miesiac temu wyslalem komplet swoich wtryskow do Bosch Pawlik (wydaje mi sie ze jeden z lepszych serwisow tego typu w pl) i otrzymalem info ze na chwile obecną wtryski z mojego auta e60 3.0d 231km to mozna tylko wyczyscic i sprawdzic... powod- brak technologii naprawy piezoelektrykow.. Wiec jak zregenerujesz to napisz prosze jakie koszty i efekty. Pozdrawiam
  13. E60 3.0d z 2007 to chyba raczej 231 km...
  14. Ja mam e60 2006r 231km wtryski 100% piezoelektryczne. Wysylalem do regeneracji w zeszlym tyg do serwisu Bosch. w odp dostalem info ze na chwile obecną piezoelektryki mogą tylko wyczyscic i slrawdzic..
  15. Dzieki za info. Plan mam taki zeby slupek z wersji 235 km wrzucic do wersji 231 km. Wszystkie graty tj. wtryski,turbo, kolektory bedą z 231 km. Powod jest taki, że wiekszosc silnikow na alledrogo to te nowsze. Mam nadzieje, że jest to możlowe. Jak ktos ma wiedzę 100% będę wdzięczny za informacje. Pozdrawian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.