Skocz do zawartości

Dave_killa

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2000r

Osiągnięcia Dave_killa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do klem i masy wszystko ok sprawdzone u mechanika, bo były takie podejrzenia, aku coś rozładowywało, być może alternator tego jeszcze nie sprawdzałem, ale większość ludzi pisze, że po wymainie tego czujnika wszystko wróciło do normy, tylko teraz który odpowiada za pracę na ciepłym silniku, bo takie czujniki są dwa, mały trójniczek na jedną sróbę i dłuższy z przewodem.
  2. Chciałem opisać swój problem z E46 319 1895cm3 benz + gaz 115KM. Od jakichś 2 miesięcy męczą mnie 2 usterki. Auto na zimnym silniku z rana odpala pięknie bajeczka za 1szym "na dotyk". Autko chodzi wyśmienicie naprawdę. Problem pojawia się gdy silnik się już rozgrzeje i jadę sobie spokojnie do sklepu, wysiadam robie szybkie zakupu 10 minut i jestem znowu w aucie, chcę odpalić a tu nic. :mad2: :mad2: - przy próbie załączenia zegary wariują, słychac "cykanie" w schowku u pasażera (najprawdopodniej jakieś przekaźniki) nie idzie odpalić auto słychać jakby coś pracowało ale nie ma iskry, dopiero po ostrym gazowaniu na przekręconym kluczyku czasem po minucie czasem za któryms razem uda mi się go odpalić, to bardzo wkurzające pod dużym sklepem gdzie pełno ludzi, zajeżdżać auto jak starego Kadeta. - co mnie jeszcze bardziej denerwuje auto potrafi gasnąć podczas normalnej jazdy, nagle odłącza silnik, nie ma wspomagania, auto ogólnie pada, musze szukać pobocza i na awayjnych stać przy próbie odpalenia auto znowu to samo, szaleją zegary, słychać przekaźniki, deptanie i po minucie ruszy, zdarza się to różnie raz na 2-3 dni na bank, natomiast odpalanie na ciepłym częściej 1-2 dziennie w zależości ile jeżdżę. Próbowałem sam coś znaleźć i forumowicz pisał kiedyś : "Ja kiedyś męczyłem się z tym problemem przez 2 miesiące:/ Auto odpalało jak chciało, czasem trzeba było 30 min żeby go odpalic. Przy przekręcaniu zapłonu wskazówka od obrotomierza wariowała, słychać jak pracuje coś w stylu jakiegoś przekaźnika, takie "pykanie" w okolicach schowka po stronie pasażera. Winowajcą okazał się czujnik położenia wałka rozrządu - to on jest częstą przyczyną problemów z odpalaniem." Podpinałem auto pod kompa na dole dam link do zdjęcia, i filmiku na YT. Po skasowaniu błędów auto było jak nowe, przez 5 dni a teraz znowu te problemy. Ratujcie proszę. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2ekpsle&s=8#.VODGH9iXCUl
  3. Jeżdżę różnie na codzien do pracy mam jakieś 7-8 km do tego z 10 km po mieście dziennie. Dłuższe trasy 2 razy w miesiącu po 40-50 km w jedna stronę droga ekspresowa 120 przez większość trasy. Aktualnie posiadam jakiś no name 55Ah po poprzednim właścicielu. Auto ma zamontowany gaz STAG. Wymieniłem przewody zapłonowe nie dawno. Jaki aku dla moich potrzeb? Proszę o konkretne modele aku żebym mógł zamówić tak max do 350 zł. Pozdro
  4. A taki na jakim alternator z fabryki wyjechał nie da rady? Aktualnie mam 55Ah aku, chciałem na 61Ah Boscha S5 600A rozruch, będzie ok?
  5. Witam posiadam jak wyżej BMW E46 318i z 2000r. [115KM] podgrzewane fotele radio piooner + 4 głośniki, wzmacniacz i tuba basowa 250watt rms Moje pytanie jest następujące jaki akumulator wybrać i ile Ah? Z tergo co się dowiedziałem to najlepiej: - BOSCH lub CENTRA FUTURA, ewentualnie KAGER, tylko ile Ah będzie odpowiednie dla mojego autka. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.