Skocz do zawartości

Saviogg

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325xi 2010 N53B30A
  • Lokalizacja
    Zabrze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Saviogg

  1. Aaaa. Pytałem o świece i przekazano mi, że świeca w 6 cylindrze jest czysta, wypłukana.
  2. A tego nie wiem. Dowiem się w poniedziałek. A jakie diagnozy przy czarnym a jakie przy białym tłoku? Oczywiście poza nagarem
  3. Endoskop przez świecę do środka i koszulka termokurczliwa z patyczkiem kosmetycznym. Nie był to ani olej ani paliwo.
  4. Przy pomocy endoskopu stwierdzono płyn chłodniczy w 6 cylindrze. Co w takim razie mogło się stać, że płyn chłodniczy dostał się do cylindra? Z tego też może powodu rano trzęsie silnikiem?
  5. Wniosek dla potomnych... To przykład tego, że jeśli u mnie coś nie zadziała to nie znaczy, że towar jest do bani :). Pomyśl, zastanów się i działaj aż do celu. Cierpliwość ponad wszystko. Pozdrawiam.
  6. Winrar na Win7 wspomniał coś o złej sumie kontrolnej
  7. Jest ok. Ciekawostka. Torrent ściągnięty na Win7 przy rozpakowywaniu 7zip i Winrar pokazywał błąd danych. Zarówno wersja West jak i East. Torrent ściągnięty na Win10 - wsio ok.
  8. Rozpakowałeś Zip'em czy Rar'em ?
  9. Road Map Europe West PREMIUM USB 2025-1 (torrent) - jedno USB W czasie rozpakowywania nowym Zip-em błąd danych. Potwierdzi to ktoś?
  10. Po dłuższym postoju, np. przez noc, po odpaleniu samochodem bardzo trzęsie i wypadają zapłony na 2 banku. Po ok. 2 - 3 minutach silnik się uspokaja, pracuje równiutko, korekty wtrysków super. Początkowo podejrzewałem nieszczelność wtrysków. Po prostu przez noc paliwo zbiera się w cylindrze i po odpaleniu, zanim nadmiar paliwa się wypali, to skład mieszanki fatalny i stąd ta nierówna praca. Natomiast po wyciągnięciu wtryskiwaczy okazało się, że wtryski nr 4 i 5 całe w oleju, tzn ta część, która jest w cylindrze. I tu podobnie... w czasie dłuższego postoju olej nacieka do cylindrów i po odpaleniu silnikiem trzęsie, aż olej w cylindrach się wypali. Może właśnie uszczelniacze są wadliwe i przez noc olej nimi cieknie? Tylko czy wtedy ten olej leciał by też po wtryskach? Bo skąd z innego powodu wtryski były by w oleju? Czy Koledzy mają jakiś inny pomysł co może dolegać mojemu silnikowi? :) Pozdrawiam.
  11. Cześć wszystkim. Proszę o poradę. BMW e91 325xi 2010 rok silnik n53. Od kilku miesięcy mam problem po odpaleniu zimnego silnika. Po ok. kilku sekundach samochodem zaczyna trząść, czasem pojawia się check a czasami duża ikona z info "awaria silnika" i obniżenie mocy. Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu komunikat znika i check również. Po ok. 1 - 2 minut coś jakby się przełączało i silnik pracuje idealnie. W czasie tego trzęsienia mam rozjechane korekty. I tu ciekawostka. Bank 1 korekty na - a bank 2 korekty na +. Wartości jak na zdjęciu. Te rozjechane korekty są na bankach niezależnie od wtrysków. Cewki nowe, świece nowe, wtryski wymienione. Nox wymieniony na noxem. Po zamianie wtrysków miejscami przy różnej ich konfiguracji zawsze korekty minusowe na banku 1 a plusowe na banku 2. Jeżeli po zamianie wtrysków nie idą za nimi korekty to znaczy, że to nie wina wtrysków. Po tych ok 2 minutach na wszystkich wtryskach korekty +/- 0,xxx czyli wręcz idealne. Tak jakby jakiś element wpływający na korekty na konkretnym banku zaczynał działać dopiero po tej chwili. Nie wiem od czego mogą zależeć korekty na całym banku a nie na poszczególnych wtryskach. I dlaczego po tych kilkudziesięciu sekundach wszystko wraca do normy? Gdzie szukać problemu?
  12. W czasie próby wczytywania wersji Road Map Europe West PREMIUM USB 2024-1 (torrent) wczytywana jest aktualizacja z dopiskiem (USB 1/4). Po wczytaniu całego USB dopomina się o USB 2. :( Pozdrawiam
  13. Witam serdecznie. Przeszukuję nasze forum i nie mogę trafić na wykaz wartości nominalnych ciśnienia sprężania. Być może nie zauważyłem, choć starałem się dobrze wyszukiwać. Jeśli takiego wykazu nie ma to może zasadnym byłoby założenie tematu z nominalnymi wartościami dla poszczególnych silników. Mnie interesuje mój, tzn. N53B30 Jaka jest wartość nominalna ciśnienia sprężania dla tego silnika i jaka jest dopuszczalna wartość minimalna. Oczywiście przy założeniu, że wszystkie cylindry mają poziom zbliżony do siebie. Pozdrawiam
  14. Po ok. 1,5 roku odświeżę temat. Mam do Was koledzy takie pytanie. W ofercie na portalach aukcyjnych są zesatawy markerów LED H8 o mocy 240W. Mam wersję LCI z reflektorami Xenon. Zastanawiam się nad wymianą zwykłych H8 na ledy ale pytanie moje dotyczy obciążenia instalacji. Zwykła żarówka H8 ma 35W czyli przy zasilaniu 12V pobiera ok. 3A. Zestaw 240W to 120W na jedną żarówkę a to już 10A.Czy nie jest to zbyt dużym obciążeniem dla samej instalacji?
  15. Dzięki. Dobrze, że można od góry wymienić a nie np. od nadkola. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.