Skocz do zawartości

Morgan540i

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i Touring 1999
    E39 523i Sedan 1997

Osiągnięcia Morgan540i

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Morgan540i

    M62 rzuca silnikiem

    Był pod kompem. żadnych błędów związanych z silnikiem nie pokazało. Świece maja 3 miesiące fajki może rok. A skąd wiem ze cewki dobre... Stała u mojego mechanika zna ten samochód bardzo dobrze i jakoś cewki sprawdzał. Jeszcze mam plan podjechać do kumpla też ma M62 i podmienić przepływke i cewki dla pewności.
  2. Po problemie... Kostka stacyjki... ogólnie niedostępna. tylko serwis. cena PROMOCYJNA :) prawie 300zl. ale przynajmniej z głowy.
  3. Morgan540i

    M62 rzuca silnikiem

    Witam, POMOCY ) jak w temacie silnik M62 który rzuca na wolnych obrotach. przy około 1200 obrotach przestaje. delikatnie czuć paliwo z rury. wydaje mi się ze coś z zaworem i dlatego kuleje na jeden cylinder. DOBRE mam przypuszczenia ale z drugiej strony ciśnienie na wszystkich garkach trzyma, świece dobre, cewki dobre, odma ok, nie zaglądałem jeszcze do przepływki... POMOCY. każda rada dobra. paliwo tanieje !!! sesese WESOŁYCH ŚWIĄT : )
  4. Kupiłem nowy akumulator bo stary okazał się śmieciem... ładowanie mam prawie 14 przy włączonym ksenonie radiu i nadmuchu wiec myślę że jest ok a auto dalej świruje. stop świeci się cały czas, kierownica działa ciężej,nie działa radio no i nawet gdy wyciągam kluczyk kierownica powinna iść do góry a tego nie robi. zgłupiałem.... ładnie proszę POMOCY :)
  5. Też mi to przeszło przez myśl. w każdym razie dzięki. Nie to ze podważam wypowiedz kolegi ale czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??
  6. Witam, mam problem z elektryka w moim e39 540i automat mianowicie: Ogólnie wszystko działa jak trzeba ale czasem dzieją się dziwne rzeczy opisze po kolei... Radio z nawigacją nie działa... świeci ale nie reaguje gdy się coś przyciska co za tym idzie nie dział multifunkcja na kierownicy. Kierownica też jak by trochę ciężej chodzi no i z tyłu światło stopu robi sobie "dyskotekę" albo świeci cały czas. Rano odpalam i jest wszystko OK pojeżdżę trochę wiadomo kilka razy do zgaszę odpalę bo wychodzę i później zaczyna wariować i nic nie działa z tego co opisałem... może to być wina czujnika pod pedałem gazu? ale dlaczego do tego nie działa radio? POMOCY? każda opinia jest dla mnie ważna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.