Skocz do zawartości

mortal

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mortal

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mój spokój skutecznie zmącił pewien program na TVNturbo zakup kontrolowany....Gościu dostał do wyboru S500 W221, Audi A8 D3 4,2TDI i BMW 750i E65. Wybrał Audi i powiedział, że moc BMW wcale nie rzuciła go na kolana, wręcz przeciwnie było w Audi. Fakt wyższości Audi nad tymi autami potwiedza to, że jako pierwsze auto zobaczył Mercedesa i powiedział, że jest zachwycony i nie ma juz nic lepszego. Jak usiadł w Audi, przejechał się nim, to zmienił diametralnie zdanie. A BMW 750Li E65 jest według niego daleko w tyle. Muszę chyba przemyśleć sprawę i też przejechać się Audi i BMW bo na Mercedesa nie mam wystarczającej ilości kasy, ale i tak bym go nie kupił bo to bardzo awaryjne auto. Dziękuję za odpowiedź i wybaczcie za zawracanie tyłka, ale muszę się jeszcze zastanowić bo tak naprawdę to Audi jest bardzo udanym modelem, nie ma tyle mankamentów co BMW E65.
  2. Dzięki za odpowiedź. Gdzieś tu chyba na forum pisałeś, że miałeś kiedyś E65 740i? Jesli tak to pamiętasz ile to auto Ci paliło? Co do rurki to czytałem o tym, ponoć w ASO droga sprawa, ale można to zrobić dobrze tańszym kosztem. Tak z czystej ciekawości pytam, ile pali Ci aktualne BMW? Znajomy ma S klase S500 W221 i bardzo sobie chwali, ponoć najlepszy silnik w Mercedesie i pali mu śmieszna wartości, w cyklu mieszanym na kompie miał 13,1l/100 na ostatnich 2400 kilometrów. Z tego co wyniuchał to komp przekłamuje 0,2-0,4, czyli ma około 13,5l/100. Wcale nie jeździ wolno, trochę jeździ po mieście bo mieszka w centrum dużego miasta, dla mnie super.
  3. No właśnie czytałem, że 730d jest udane, ale chyba trochę słaby do tej budy. Jaki są większe bolączki 740d? Generalnie nie wyczytałem złych opini o tym silniku, czytałem tylko, że duży moment może niszczyć skrzynie biegów. Może, ale nie musi, jak zniszczy to wsadzi się nową, trudno, liczę się z kosztami utrzymania auta, będą dużo wyższe od Passata B6. Co do 745i, to jest udany silnik, czy będę stał co miesiąc w warsztacie? Ile 7-ka z takim motorem pali? Jak mi się nigdzie nie spieszy to utrzymuję prędkość w granicach 120-130 na autostradzie około 160-170. No i wiadomo, trochę miasta będzie (70% trasa, 30% miasto). Czego mogę spodziewać się w takim cyklu ? Wiem, że nie macie kryształowej kuli, ale pewnie ktoś takie auto ma/miał i może podpowie coś. Bo po prostu moze być tak, że diesle bedzie palił mniej, ale będzie częściej w warsztacie, w takim wypadku to wolę już tą kasę zostawić na stacji benzynowej i cieszyć się dźwiękiem V8 w benzynie.
  4. Witajcie Po długim zastanowieniu, które z luksusowych aut wybrać zdecydowałem się na BMW 7. Na ringu był jeszcze VW Pheaton, Audi A8, Mercedes S klasa W220, ale w tym wypadku tylko S500 było godne uwagi. Po obejrzeniu kilku aut na żywca, po to, aby wybrać staneło na E65. Do wydania mam max.45 tyś zł. Chciałbym kupić auto z pierwszych lat produkcji w ładnym stanie. Nie wiem na jaką wersję silnikówą się zdecydować. Czytałem trochę to forum i mówicie, żeby nie brać diesla bo wtryskiwacze bo duży moment obrotowy niszczy skrzynie a pali tylko 4 litry więcej. Nie ukrywam, że jestem w kropce bo szukałem trochę w internecie tych części ceny są różne. Za skrzynie np. trzeba dać 2500 zł, ponoć sprawna, wtryskiwacz 800 zł, turbo 2900 zł. Są to realne ceny? W sumie chcę diesla bo mimo, że suma sumaru bardzo dużo nie jeżdzę (max 25-30 tyś rocznie), ale czasem zdarzają się długie trasy, gdzie trzeba trochę podgonić i wtedy to, że benzyna pali o 4 litry więcej to można wsadzić miedzy bajki. Diesle jak jedziemy wolno spali 9-10 a jak szybko to 12, jest dość mały rozrzut. Benzyna jadąc wolno spali 11 a jak będzie jechali około 180-200 to spali wtedy 19. Na trasie 1200 km, różnica jest duża a jest o tyle większa, że mam auto ciężarowe i mogę odliczać cały Vat od paliwa. Mam przykład mojego obecnego auta, mam passata B6 2,0TDI, gdy jadę dość szybko auto pali max.8,5 l, jak wolniej to nawet 7. Kolega ma 1,8T w Audi i żeby mu paliło 8l to musi cały czas jechać max.110-120 km/h. Mnie taka jazda męczy. Do tego częste wyprzedzanie, silnik diesla ma duży moment obrotowy co pomaga. Co byście zrobili na moim miejscu? Ogólnie jakich wersji silnikowych się trzymać? Z tego co słyszałem to najlepiej 745i, ponoć diesle 730d i 740d są całkiem udane, czytałem tylko o tym momencie obrotowym, który niszczy skrzynie, jednak kilka osobó w internecie pisze, że naprawiali E65, ale nigdy z zajechaną skrzynią, opinie opiniami, ale co wybrać Pany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.