Witajcie, około dwóch tygodni temu kupiłem pierwsze w życiu BMW, trafiło na E91 LCI 320dA z 2011 roku. Mój brat jeździ od dwóch lat E87 120d i po kilku przejażdżkach jego autem stało się jasne, że najwyższa pora przesiąść się do BMW :) Poszukiwania auta do sprowadzenia zacząłem jakieś 3 miesiące temu, ostatecznie w granicach budżetu zdecydowałem się na egzemplarz z trochę lepszym wyposażeniem, niestety kosztem większego przebiegu. Pociesza mnie fakt, że przebieg w teorii autostradowy, po sprawdzeniu auta pod kątem mechanicznym i pierwszym serwisie w kraju okazało się, że jest w bardzo dobrej kondycji. Krótka charakterystyka auta: Produkcja 02.2011, silnik 2.0d N47N 184km, kolor Titansilber, przebieg w momencie zakupu 180tkm. Kilka zdjęć tuż po rejestracji: http://i.imgur.com/OqMrqgh.jpg http://i.imgur.com/y3mqs5c.jpg http://i.imgur.com/PSgUuZ6.jpg W planach mam kilka zmian estetycznych, auto aktualnie przechodzi zmianę koloru i detailing wnętrza, zdemontowałem relingi dachowe i zastąpiłem zwykłymi listwami, przyciemniłem mocniej wszystkie szyby (fabryczne miały lekko zielonkawy odcień, teraz wyglądają zdecydowanie lepiej), zamontowałem M-pakiet i doposażyłem auto w przedni PDC. Pod ścianą garażu leżą już sprężyny Eibach ProKit i pierścienie dystansowe Eibach ProSpacer, ale z tą zmianą poczekam już na sezon wiosenny. Wiosną auto czeka również modyfikacja oprogramowania silnika, chciałbym delikatnie poprawić przebieg momentu. W tej chwili rozglądam się za ciekawą końcówką wydechu, ta owalna z modelu 320d to nieporozumienie. Rozważam jeszcze założenie markerów LED do ringów, tu jeszcze decyzja nie zapadła. Postaram się niebawem zamieścić kilka zdjęć już po pierwszych zmianach, samochód powinien wyjechać na drogę za około dwa dni. Ja już się nie mogę doczekać, aż zacznę nim krążyć po Trójmieście :) Pozdrawiam!