Witam, Mam pytanie do Szanownych Użytkowników. Poszukuje odpowiedzi na problem: Przeszukałem trochę forum ale nie mogę znaleźć podobnych objawów Po zagrzaniu auta po pewnym czasie (coraz częściej) a szczególnie po nieco szybszej jeździe pojawia się nagłe buczenie w układzie wydechowym (nie jest to tylko rozgrzanie i nieco większy bas), skrzynia automat wchodzi w jakiś dziwny tryb (obroty podskakują do zmiany biegów i są cały czas nieco wyższe) auto traci niewiele na mocy, praktycznie jest to niezauważalne. Z rury wydechowej bardzo gorące powietrze do tego stopnia że jedna z końcówek jest lekko przypalona. Problem znika po dłuższym przejechaniu najlepiej stałą prędkością około 100-120km/h. Ale po kilkuset km znów powraca. DPF - komputer nie wskazuje błędów, wg licznika jest jeszcze 90000, rura wydechowa czysta, kolektor wydechowy wymieniony na żeliwny, EGR chyba też był wymieniany (nie pamietam ale coś mi takiego chyba robili), auto nie kopci. Rozumie ze mógłby się włączać jakiś tryb czyszczenia DPF ale jest to zdecydowanie za często. Odma, kolektor wlotowy (z wadliwymi klapkami wymieniony), Auto praktycznie bez spadków mocy. Proszę o jakąś podpowiedź. Z góry dziękuje.