Skocz do zawartości

rafalovsky

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 M50B25 1990

Osiągnięcia rafalovsky

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, wtrysk na 3 cylindrze sie zawieszał. + pompka progowa zajechana. Temat do zamknięcia
  2. Witam, wcale nie dałem za auto 9000. Wszystko wygląda na całkiem zadbane dlatego zdecydowałem się na kupno. W razie wyniknięcia poważniejszych uszkodzeń przecież mogę rozwiązać umowę kupna sprzedaży. Grzebałem w różnych tematach i być może coś gdzieś jest niedopięte i łapie lewe powietrze, to posprawdzam w sobotę. Sprawdze również przepływomierz, akurat kolega ma taki sam silnik w e46 to przepniemy jego. Skoro nie zawsze trzęsie to chyba dziurę trzeba wykreślić, działo by się tak cały czas, co nie? A ten błąd sterownika pompy ciśnieniowej czy jakoś tak... może byc przyczyną?
  3. viewtopic.php?f=72&t=117890 Witam, mam mały problem, kupiłem bmw e39 3.0d automat w niedzielę, sprzedawca poinformował mnie że jak jest wskazówka paliwa poniżej 15l to lubi coś przerwać zapłon, co nastąpiło tego samego dnia w nocy, z tym że auto po prostu zgasło i nie chciało odpalić. Po ok minucie się to udało ale po przejechaniu ok. 2 km problem się powtórzył z tym, że odpalić go się już nie udało. Z myślą że to brak paliwa dolałem ok 5l ropy, jednak nic to nie zmieniło. Po kilkukrotnym przekręcaniu kluczyka(chciałem odpowietrzyć układ paliwowy, bo w przewodzie prowadzącm do pompy ciśnienia było widać niewielką ilość paliwa)i kilku nie udanych próbach odpalenia padł w końcu akumulator. Laweciarz próbował odpalić samochód z użyciem plaka, jednak nie udało się i auto zostało przewiezione do mechanika(nie zaufanego)który powiedział mi że przeczyścił układ paliwa bo był cały w syfie i skasował 700 zł, dodając że auto troche wibruje/nierówno pracuje oraz wspomniał o błędzie sterownika pompy ciśnienia. Odpaliłem więc i nie było problemu, jednak po przejechaniu kilometra czuć było to falowanie/wibracje/nierówną pracę na biegu jałowym podczas postoju. Problem znika po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu, jedna pierwsze dodanie gazu przywraca "drganie" spowrotem. Teraz pytanie co to może być? Czy może mechanik coś zepsuł? czy to ten koniec paliwa/rozładowany akumulator coś poknocił? co może być przyczyną? Wczoraj trochę pojezdziłem i po mocniejszym przegarowaniu jak się zatrzymam to jest ok, po czym wystarczy kolejny raz choćby musnąć gaz to znowu się zaczyna Dziwne to drżenie, wskazówka na to nie wskazuje ale całym autem trzęsie w rytm pracy silnika :)
  4. a wie ktoś może czy dało by rade ogarnąć jeszcze naklejki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.