Skocz do zawartości

Luk.wlk

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    W poszukiwaniu E46

Osiągnięcia Luk.wlk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Próbuję. Ale może niekoniecznie tłumaczyć sprzedającego, tylko bardziej zrozumieć o co chodzi i skąd mogą się brać "zjawiska", z którymi się dzisiaj się spotkałem. A, że nie jestem (jeszcze?) specjalistą od samochodów, to próbuję na różny sposób ogarnąć niektóre rzeczy i ewentualne powody ich występowania. Jeśli rzeczywiście komputer przekładany, to już w takim razie nic mnie może nie zdziwić w takim aucie :? Przestawianie samych jednostek przez właściciela raczej nie miało sensu, bo wyczytałem, że do tego trzeba podłączać kompa.
  2. Ponowię może pytanie o pokazywanie spalania w mpg. Spotkaliście się z czymś takim? Ja się nie znam, ale przychodzi mi do głowy potencjalnie możliwa sytuacja z przełożeniem komputera z anglika. Miałoby to sens?
  3. Tutaj właśnie pionowe poprzeczki w nerkach też mają chrom. @ JohnnyBravo - kierownica i gałka wyglądają podobnie. Uchwyty nie bardzo mogę porównać, bo u Ciebie widzę, że są (inne) czarne, a tam srebrne, które się przetarły. Może słaby lakier? Albo nastukane sporo więcej niż 190 tys. @mikan: Z temperaturą to tylko termostaty, czy może to być kwestia czegoś droższego? Jeśli tak, to z czym może być problem? Że auto jest lakierowane to właściwie mnie jakoś niespecjalnie przeraża. Wydaje mi się, że ważne, że szpachli raczej na nim nie ma, więc mocno bite nie było. Cały czas się waham. Czy po tym, co tutaj napisałem i przeczytałem powinienem sobie tę sztukę odpuścić, czy jednak może warto sprawdzać ja dalej? Mechanika, zawieszenie itp.?
  4. Jestem po wstępnych oględzinach samochodu, więc opiszę moje spostrzeżenia. 1. Airbag rzeczywiście trochę odstaje - na pewno bardziej niż u kumpla, z którym jechałem oglądać samochód (ma taką samą kierownicę). 2. Kierownica i gałka zmiany biegów wyglądają dość fajnie. Nie są poprzecierane. Albo tak się trzymają, albo wymienione (?), żeby ukryć zużycie. Co ciekawe uchwyty drzwi są za to wytarte ze srebrnego lakieru, że zaczyna wychodzić białe. 3. Jeśli chodzi o lakier, to mniej więcej wkoło na niemal całym samochodzie wskazania miernika pokazywały ok. 200 mikronów, natomiast na dachu 80. Trochę wydaje mi się to dziwne, ale gdzieś znalazłem, ze 200, to jeszcze w granicach normy. Poza maską, która ewidentnie jest po lakierowaniu (400 mikronów). 4. Dodatkowo, w aucie są założone chromowane nerki, a przy czarnych listwach wokół szyb chyba powinny być czarne. Czy się mylę? 5. Komputer pokazuje spalanie w MPG (miles per gallon?). Czy to jest kwestia przestawienia wyświetlania komputera, czy może temat innego komputera (z Anglii? USA?)? Zegary standardowe - prędkość w km/h. 6. Opony z tyłu są przełożone stronami. Myślicie, że przeoczenie mechanika/przekładającego jest możliwe? Czy raczej nie było zbieżności i opony się pościnały, więc zostały przełożone, by wyrównać? 7. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy próbnej, to mam wrażenie, że samochód prowadzi się pewnie, silnik się fajnie zbiera, a jazda po dołach, przynajmniej na moje (i kumpla) ucho nie wykazała stuków, czy innych dziwnych dźwięków z zawieszenia. Na wyższych obrotach silnik słychać dość głośno, ale to diesel, więc może tak ma? Przejadę się jeszcze dzisiaj samochodem kolegi z tym samym silnikiem i spróbuje porównać. 8. Po przejechaniu 5-10 km wskazówka temperatury silnika nie "złapała" pionu. Jak jest w Waszych 2.0d? Po jakim czasie/dystansie silnik dogrzewa się do optymalnej temperatury? Według komisu auto jest tam wstawione przez właściciela, który sprowadził je - jak już pisałem wcześniej - w 2011 r. z Belgii. Niestety, poza wymaganymi dokumentami, do samochodu nie ma żadnych papierów, które mogłyby świadczyć o historii serwisowej.
  5. Lakierem się nie jeździ, to prawda, ale jego stan może już wiele powiedzieć o ewentualnej historii wypadkowej samochodu. Sprawdzenie nic nie kosztuje, a dzięki niemu można nawet zaoszczędzić kasę nie jadąc na stację diagnostyczną, w sytuacji, gdyby okazało się, że auto jest np. całe zaszpachlowane itp. Jeśli samochód pozytywnie przejdzie taki test, to mam zamiar sprawdzić mechanikę i próbować dotrzeć do jego historii przez ASO.
  6. Hmm... Jak się dobrze wpatruję to i może drzwi kierowcy wyglądają na lekko inny odcień. Już wiem, że to kwestia do szczególnego przyjrzenia się na miejscu. Mam już załatwiony czujnik lakieru, więc jak się sprzedawca zgodzi, to oczywiście przelecę cały samochód wkoło :wink: Jak nie zgodzi, to wiadomo, że coś będzie grubo nie tak. A co do oznaczeń na klapie, to one są montowane na jakichś kołkach, że ściągnięcie ich powoduje konieczność zaklejenia dziur, czy tylko naklejane jakimś klejem, który spryciarze potrafią odkleić?
  7. Że książki nie ma to już wiem, bo pytałem jak dzwoniłem. Czy fakt, że już ok. 3 lat jeździ w PL jest wg Was raczej plusem, czy minusem? Dobrze myślę, że jest szansa, że jak ktoś jeździł tym autem, to może być w lepszym stanie niż sprowadzana bezpośrednio przez handlarza?
  8. Panowie, trafiłem dzisiaj na takie oto ogłoszenie. Jako, że na pierwszy rzut okaz wygląda ładnie, a i mam blisko, to wybieram się jutro na oględziny. Możecie zerknąć i powiedzieć, co myślicie o aucie? Według sprzedawcy prowadzone z Belgii w 2011 roku. http://otomoto.pl/bmw-320-e46-idealna-C34642230.html Poniżej rozkodowany VIN: Daten für die Fahrgestellnummer: WBABV51020PN01143 Modellbezeichnung: 320Cd Ausführung: Europa Typschlüssel: BV51 E-Code: E46 (2FL) Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: M47D20O1 - 2,00l (110kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell Außenfarbe: Silbergrau Metallic (A08) Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW) Produktionsdatum: 11.10.2003 Werk: Regensburg Code Serienausstattung Standard Equipment S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2AAA BMW LM Rad Ellipsoidstyling 46 BMW light alloy wheel, ellips. styl. 46 S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S550A Bordcomputer On-board computer S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S441A Raucherpaket Smoker package S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S650A CD-Laufwerk CD player S818A Batteriehauptschalter Battery master switch S854A Sprachversion französisch Language version French S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S881A Bordliteratur französisch On-board vehicle literature French S8SPA Steuerung COP Control unit COP S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat == Decoded using http://www.decodervin.pl == Z góry dzięki!
  9. Jasne, że nie sklep. Próbuję tylko jakoś orientacyjnie złapać pojęcie, ile taka impreza może kosztować. Dzięki!
  10. @edek.by: Widzę, że masz dobre rozeznanie w temacie (z resztą trudno się dziwić, patrząc po tym, ile szukałeś swojej :) ). Mógłbyś jeszcze tylko podpowiedzieć, na jaką kasę trzeba by się przygotować chcąc znaleźć coś godnego uwagi z podobnym wyposażeniem?
  11. Hmm, gdyby sam M-Pakiet był najważniejszy, to bym Was tutaj nie pytał o radę :wink: Jakoś tak mam, że jednak ten M-pakiet kusi i staram się znaleźć auto właśnie w tej wersji. Co do lewych drzwi miałem pewne podejrzenia, ale chyba zrzucałem to na karb słabych zdjęć. @edek.by: Piszesz o oznaczeniach z klapy, więc miałbym pytanie: Czy nie było opcji zakupu auta z salonu bez oznaczeń modelowych/silnikowych na klapie? Może się mylę, ale wydaje mi się, że na wielu samochodach nie ma tych oznaczeń. Podsumowując: Uważacie, że warto oglądać osobiście, czy raczej powinienem opuścić i szukać czegoś innego? Dzięki!
  12. Witam, Czy ktoś z Was może oglądał już tę trójeczkę i może coś więcej o niej powiedzieć? A może uda się też komuś z Was coś ze zdjęć wyciągnąć? http://olx.pl/i2/oferta/bmw-320d-CID5-ID7zUpW.html#06bacc12c1 Poniżej info po zdekodowaniu VIN: Składanie Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBAAS710X0FY31487 Kod typu AS71 Typ 320D (EUR) Typoszereg E E46 (4FL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M47DO1 Pojemność skokowa 2.00 Moc 110 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08) Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Data prod. 2003-09-25 Wyposażenie S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk. S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny S724A EDITION SPORT Wydanie Sport S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line S770A INTERIEURLEISTE ALU CUBE SILBER Listwy wewnętrzne Alu Silver Cube S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid. L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy Składanie Wyposażenie seryjne S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Z informacji uzyskanych od sprzedawcy wiem, że były jakieś poprawki lakiernicze i lewe nadkole z przodu było malowane. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam, Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.