Skocz do zawartości

birko9872

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw

Osiągnięcia birko9872

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. jeszcze jedno pytanie, zupelnie poboczne i na koncu, odnosnie lakieru: jaka jest roznica pomiedzy podstawowym bialym (alpine white) a bialym (mineral white). Dealer powiedzial ze moge sobie kolor wybrac dowolny i bedzie on bez doplaty. A w jakim wam sie podoba nowe f30? Jesli nie bialy to jaki bralibyscie?
  2. Dokladnie tak. Absolutnie zgodze sie ze w tych pieniadzach mialbym przyzwoite nowe auto.I to bylby rozsadny zakup, ale powiem tak: jezdze obecnie dwuletnia insignia, od nowosci w moich rekach i bardzo, ale to bardzo tesknie do starego e60. Nie potrafie konkretnie powiedziec dlaczego, ale tamto auto mialo to cos w sobie. Wiem ze na dzien dzisiejszy zadna skoda, pasek czy insignia mnie nie zadowoli i juz. troche to tak jak z kobieta panowie.
  3. jeszce tak dla scislosci zapytam - co jest takiego zlego w silnikach benzynowych 1.6, ze w ogole nie ma nimi zainteresowania. Wydawaloby sie, ze do spokojnej jazdy w miescie nadaja sie idealnie i sa o wiele tansze niz 2 litrowe diesle. Realne spalanie w miescie w obu przypadkach podobne, brak drogiego osprzetu - a moze w gre wchodzi niedopracowana i awaryjna jednostka. napiszcie jak to jest naprawde. dlaczego wszyscy doplacaja (tutaj w UK) 12 tys zlotych na wejsciu do 140 konnego diesla majac do dyspozycji podobnie mocna benzyne. Zanim roznica w spalaniu zniweluje koszty zakupu, samochod przejedzie ok 150tys. km i trzeb bedzie go sprzedac....
  4. Wczoraj bylem na jezdzie testowej. Przygotowali mi auto w wersji sport, czyli takie jak bede zamawial, ale w wersji 320d. Oczywiscie ich zjechalem za to. Pakiet sport zawiera tutaj z wazniejszych rzeczy: sportowe siedzenia, czujniki cofania z tylu. ledowe podswietlenie klamek zewn. i wnetrza, sportowa, skorzana kierownica, bluetooth, fortepianowa czern z czerwona wstawka na desce rozdzielczej i na tunelu sr., czujnik deszczu, samosciemniajace sie lusterka, trzy tryby jazdy: sport, comfort i eco. Do tego do dokupuje pakiet visibility (xenony, swiatla adaptacyjne, i spryskiwacze swiatel). U dealera wstepnie wynegocjowalem lakier metalic gratic, gratisowe ubezpieczenie (tutaj to droga rzecz) gratis serwis na 3 lata. W sumie auto bedzie kosztowac ok 29tys funtow. Wrazenia po jezdzie testewoej: Plusy: przyzwoita dynamika jazdy, wygodne siedzenia, swietna widocznosc, ergonomia minusy: ciasne wnetrze i to mnie najbardziej roczarowalo. chyba dlatego ze poprzednio jezdzilem e60, a obecnie jezdze insignia kombi. Wiem ze to seria3, ale spodziewalem sie troszke przestronniejszego wnetrza. Moze to tylko chwilowe wrazenie. w kazdym razie za tydzien umowilem sie na jazde modelem 318d, bo musze wiedziec jak sie tym silnikiem jezdzi. Z kolei pytalem tez o silnik 1,6 benzyna i dealer mi powiedzial ze jestem w tym roku druga osoba ktora o to pyta. Zdziwilem sie troche, bo osiagi ma ten silnik takie same jak 318d, a na miasto bylby chyba lepszy.
  5. No wiec moja wstepna konfiguracja: 318d manual (ale nie wykluczam automata - jak sie przejade, to jest to opcja), wersja sport, ksenony, czujniki parkowania z przodu i z tylu, czujnik deszczu (jest w tym pakiecie). Srodek: ciemna tapicerka z czerwonymi wstawkami, wykonczenie z polerowanego aluminium (nie wiem czy moge to zamowic w tym pakiecie, bo na konfiguratorze mi blad wywala) Zewnatrz: kolor bialy (alpine white) chromowe obwodki wokol okien Podkreslam raz jeszcze ze to wersja" budzetowa", wiec nie chcialbym dodawac"wszystkiego" choc bardzo kusi... Opcjonalnie moge jeszcze cos dodac, i prosze w tej kwestii o opinie. Tak jak powiedzialem wczesniej, jade w poniedzielek po poludniu do dealera i zobaczymy czy cos mi dorzuci i jak bedzie ze mna rozmawial. Oczywiscie dam znac jak sie to skonczylo. Dodam jeszcze ze na codzien mieszkam i pracuje w anglii i auto tamze bedzie kupione. konfiguracje zrobilem w oparciu o ich oficjalna strone www.bmw.co.uk
  6. Dziekuje, duzo mi pomogliscie. w poniedzialek jazda testowa 318d i pozniej juz tylko negocjacje z dealerem. :D Jesli ktos cos wie w tym temacie, to jeszcze bardzo prosze o opinie. Wiem ze za te pieniadze mialbym jakies inne marki z lepszym wyposazeniem, ale bezstronnie musze powiedziec, co bmw to bmw
  7. Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Bardzo prosze o rzetelne opinie w sprawie zakupu nowej f30. Jako ze bylem juz wlascicielem e60 520 i mialem bardzo pozytywne odczucia z eksploatacji, postanowilem zakupic nowe, z salonu f30. Na wstepie wyjasniam, ze nie jestem fanem "sportowej jazdy" a i budzet ograniczony, wiec moj wybor oscyluje wokol modeli: - 316i - 316d - 318d Moje roczne przebiegi to ok30 tys km., pol na pol - trasa/miasto interesuje mnie wersja manual sport i chcialbym koniecznie dokupic do tego ksenony, lepsze audio i ...moze cos zaproponujecie? Po wstepnej wizycie u dealera, zaproponowano mi 316i i 316d w tej samej cenie, a doplata do 318d ok 3,5tys zl. Jako ze budzet troche napiety, prosze nie pisac opinii zebym dal sobie spokoj z tymi podstawowymi modelami. i kupil cos uzywanego...wiem, wiem, ale chce koniecznie nowy samochod. W szczegolnosci interesuje mnie opinia na temat silnikow w tych jednostkach. Wiem z grubsza czym sie roznia, ale mam dylemat ktory jest optymalnym rozwiazaniem. To bedzie zakup naprawde na dlugie lata, wiec chcialbym wiedziec tez cos o niezawodnosci i trwalosci tego diesla i benzyny..Powiem tylko ze dynamika w starym e60 520d mi zupelnie wystarczala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.