witam,byłem dzisiaj ogladać BMW (same wstępne oglądziny na placu komisowym bez jazdy),mieszkam nie daleko od Koszalina,po waszych postach i zdjęciach powiem szczerze nie spodziewałem się czegoś specjalnego,auto faktycznie trochę stoi w tym komisie-tarcze pordzewiałe,auto zakurzone od długiego stania,liście itp...,gdzieniegdzie pajęczyny...,przyjechałem bez zapowiedzi auto było zimne i odpaliło na dotyk,karoseria miejscami porysowana ale nie mocno,a pan komisant przyleciał z miernikiem grubości lakieru i udowadniał że auto ma wszędzie oryginalny lakier-mieściło się między 130-160 mikronów,ale na ich czujniki biorę poprawkę!!! Z moich wstępnych zewnętrznych oględzin(laikiem nie jestem) może i nie malowane, (przednia szyba jest z 2009r.)ale jak się będę decydował to i tak sprawdzę wszystko po swojemu u swojego dobrego znajomego diagnosty. Wnętrze auta powiem szczerze nie jest mocno zużyte chyba adekwatne do tego przebiegu(zaręcza że przebieg jest autentyczny),a jedynie brudne te fotele tylne i oparcia przednich od tyłu pokopane,chyba dzieci były wożone,auto polisingowe z niemiec tak mówi pan z komisu,na komputerze pokładowym świeci się serwis-samochód na podnośniku,czy to tylko standartowa inspekcja czy faktycznie jakiś błąd??będę wdzięczny za podpowiedż. Silnik chwile chodził i nic niepokojącego się z niego nie wydobywało,może ktoś z forumowiczów powie kilka słów na co ewentualnie zwrócić uwagę w tym silniku-jakieś wady zalety?? i czy nadaję się pod lpg i jak znosi?? Czy w polskiej sieci BMW jest możliwość sprawdzenia autentyczności przebiegu po numerze VIN?(pan z komisu zaręczał że tak,tylko trzeba grzecznie poprosić) Zainteresowało mnie że pokrywa silnika nie ma wygłuszenia,czy to standart? Za wszelkie podpowiedzi i wskazówki z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam. Jacek