Skocz do zawartości

tomekmm

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    barnstaple

Osiągnięcia tomekmm

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nic z tych rzeczy kolego !!! znalazłem nie szczelność na przewodzie miedzy silniczkiem krokowym a przepływomierzem ale to nic nie pomogło tylko mi przestal strzelac bo za duzo powietrza ciągnął . obroty dalej skakały ,problemy z odpaleniem sie pojawiły i coraz gorzej silnik chodził . odpiołem akumulator na 10 minut zeby srestartować kompa. i co ???? jak ręką odjoł , nałapał błędów przed odpinanie lambdy ,przepływomierza itp itd teraz chodzi jak burza i zrywa sie z miejsca na niskich obrotach. Zrób to samo powinno pomoc
  2. sprawdz przepływomierz. mam to samo z obrotami i wlasnie bede grzebał. ja mam dobrą przepływke ale u mnie najprawdopodobniej sonda poszła. na delikatnym gazie szarpie obrotami ,powoli sie wkręca i trzeba ruszać powyzej 2tyś obrotów :///
  3. tomekmm

    Czyzby to sprzęgło...??

    Z ciekawosci zapytuje jakie koszty mniejwiecej wymiany sprzędgła ?
  4. i kanał nie był konieczny :)
  5. cienkie ręce jednak sie przydały. dwie śruby i wychodzi cała opaska z filtrem ,najgorzej to potem wyciągnąć miedzy węzykami itp.troche zabawy faktycznie ale miło było. moze mi ktos jeszcze napisze jak ręcznypodciągnąć, czy da rede srubami wewnątrz auta przy dzwigni ? pozdrwawiam !!
  6. wielkie dzieki panowie . cos mi mozecie jeszcze poradzic na temat wymiany filtra paliwka ? jest dosyć głęboko umieszczony w plastikowej opasce i niewiem czy konieczne jest wjechanie na kanał czy jakoś go dosięgne podnosząc na lewarku? pozdrawiam !!!
  7. witam !!! czy mógłby mi ktoś opisać wymiane świec ? trzeba wyciągać wtryski ?czy jest jakis sposób dostania się do nich ? E36 2.0i 1993
  8. wielkie dzięki juz wszystko wiem tylko jeszcze ten alarm mnie męczy. niewiem kiedy jest uzbrojony ,zamykam zamki pilotem ,czy wtedy sie uzbraja ,czy ma znaczenie pozycja przycisku (diody) przed dzwignią biegów?
  9. witam !!! mam problem z komputerem a dokładnie z check control mam od tygodnia bmke e36 320i 93 rok. po przycisnięciu przycisku check pojawiają się całe podświetlone prostokąty zamiast liter i nic pozatym niewiem czy coś jest wyłączone czy to uszkodzenie. pozatym nie zabardzo wiem o co chodzi z tymi testami : test 01 - test OBC test 02 - spalanie chwilowe l/100 test 03 - spalanie chwilowe l/godzine test 04 - Average fuel consumption (used to calc. Range) test 05 - Current Range test 06 - natężenie prądu na alternatorze test 07 - procentowe zapełnienie baku test 08 - aktualna prędkość test 09 - napięcie w Voltach na alternatorze test 10 - korekcja wskazań prędkościomierza test 11 - ustawienia kraju dla ustawień : mil/km i temp. C lub F test 12 - średnia prędkość dla kalkulacji przewidywanego czasu dojazdu test 13 - przewidywany czas dojazdu test 14 - data Softaware w OBC test 15 - Dane diagnostyczne OBC test 16 - wartości wejściowe dla OBC (np. czy silnik pracuje czy nie itp.) test 17 - dane specyficzne dla danego modelu BMW test 18 - ustawienia tonu test 19 - UNLOCK/LOCK OBC functions, test 20 - korekcja wskazań złużycja paliwa test 21 - reset OBC co przyciskac gdzie i wogóle. proszę o pomoc. druga sprawa to firmowy alarm i immobilaiser bmw : co zmienia pozycja przycisku przed lewarkiem do biegów co włancza syrene alarmu (mi się raz włączył jak odwarłem zamek z kluczyka a nie pilotem i prubowałem zapalić silnik, poczym zamknąłem dwrzi kierowcy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.