Skocz do zawartości

kwakosz

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 e53 2005
  • Lokalizacja
    Osieczna
  • Zawód
    wyuczony

Osiągnięcia kwakosz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak pisałem. U mnie takie objawy powodował walnięty czujnik.
  2. cześć. Miałem problem z pneumatyką. Auto siadło na nadkola. Guzik od poziomowania nie "palił" się. Okazało się, że zepsuł się czujnik poziomowania. Pompa przez to głupiała i grzała się. Komputer odcinał zasilanie i tak było do wykasowania błędu i wymiany czujnika.
  3. Nie pisałem, że w mieście. Dla mnie krótki odcinek to 10 km w jedną stronę. Jedno ze wskazań spalania kasowałem prawie 10 k km temu. Wyświetla 9.1 przy średniej prędkości 58.6 km/h. Ale komputery kłamią, więc pewnie piszę bzdury. Jak dla mnie 3.0 diesel to oszczędny motor.
  4. Tak jest... wskazania komputera.
  5. Mój ixik w trasie spala od 7.8 do 8.5 litra (to drugie średnia prędkość wg komputera 100 km/h i to nie na autostradzie) krótkie odcinki około 9 l ropy. Używam dużo tempomat.
  6. Ja przed kupnem swojego iksika przejechałem ze 100 km i do tego stacja diagnostyczna i sprawdzenie komputerem. Sprzedający spędził ze mną parę godzin. Każdemu tak życzę.
  7. Piękne auto Kolego. Gratuluję!
  8. System widzi auto prosto. Faktycznie tylny prawy jest podniesiony (to ten miech jest "nie do pary") Jeszcze nie powiedziałem ostatniego słowa.
  9. Już miałem dosyć tego "badziewia". Niestety auto teraz jest trochę krzywe. Komputer widzi wszystko prawidłowo, ale jeden z tylnych miechów prawdopodobnie był kiedyś wymieniany i nie jest taki sam jak ten po drugiej stronie. Dziwne, bo jak kupowałem ixa to było ok. I co teraz? Hehe
  10. Miechy są ok. Jakiś upierdliwy błąd systemowy zwalał moją żabcię na nadkola.
  11. Czujnik wreszcie działa. Ale niestety ujawnił przykrą niespodziankę. Komputer wskazuje nieszczelność. Czy gdyby to okazało się prawdą, czy ktoś ma dostęp do części w rozsądnej cenie? Konkretnie amortyzator z miechem prawy przód... prawdopodobnie uszkodziłem go jeżdżąc do mechanika kilka razy bez amortyzacji. Czy to możliwe?
  12. Po odłączeniu od komputera opada cały przód. A historia zaczęła się od tego, że auto przechyliło się lekko na jedną stronę, później się wyprostowało przy użyciu guzika od ustawienia wysokości zawieszenia. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się wymienić czujnik poziomu i usunąć błąd. Dam znać jaki jest tego rezultat.
  13. Witam. Mam iksa z 2005 roku. Niedawno wyświetlił mi się komunikat selflevel susp. inakt. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd 64. Już kupiłem nowy czujnik poziomu ksenonów bo właśnie ten prawy przedni jest też odpowiedzialny na nivo. Czy ktoś ma jeszcze inne pomysły gdyby ten czujnik jednak nie był przyczyną usterki? Miechy zostały sprawdzone pianą i są szczelne. I komputer wskazał właśnie prawy przedni czujnik. Gdy przy pomocy komputera chce ustawić poziom to agregat podnosi zawieszenie, lecz później znowu pojawia się nieszczęsny błąd i amory siadają. (Tylko przód)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.