Skocz do zawartości

kuty1

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530 XD, E60 2007 235 KM lift

Osiągnięcia kuty1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W zestawie gladen extreme były zwrotnice i tweetery podłączałem do nich. Oryginalnie nie było tweeterów i kabli. Dochodził tylko oryginalny kabel do średniotonowego głośnika w drzwiach.
  2. Witam W mojej F10 mam seryjne zwykłe podstawowe nagłośnienie stereo. Bez wzmacniacza. Postanowiłem zamontować jako pierwszy krok dedykowany zestaw gladen extreme na ten moment jeszcze bez wzmacniacza. Generalnie podmieniłem suby, średnie w drzwiach i dołożyłem tweetery przy lusterkach, których nie było. Teraz pytanie czy przy takiej zmianie wymagane jest podłączenie do komputera i konfiguracja? Gdyż aktualnie po podłączeniu grają mi tylko suby i tylne na półce, a średnie w drzwiach i tweetery cisza. Jeżeli chodzi o podłączenie to wszystko jest prawidłowo. Będę wdzięczny za pomoc i informacje.
  3. Czyli spalanie w miarę w normie. Chociaż u mnie miasto to bardziej 14-15 niż 11. Końcówka rury jest czysta. Jednak tydzień temu miałem czyszczonego dpf-a mechanicznie i chemią, bo auto już samo nie było wstanie wypalić filtra. Wyskakiwał komunikat, że jest problem z filtrem, a auto na niskich obrotach potrafiło drgać(obroty falowały). Po wyczyszczeniu raczej już tego nie ma. Jednak stwierdzili, że zapchany filtr był drastycznie. Najgorsze, że autem strach pojechać w dłuższą trasę, bo już raz pękł mi termostat egr i cały płyn mi się wylał na autostradzie. Olej według komputera potrafi znikać w oczach przy dużych prędkościach.
  4. Witam Od prawie roku jestem posiadaczem szczęśliwym lub nie :) BMW 530 xd 235 KM. Mam dwa problemy, które ciągle męczą mój samochód i jak na teraz nikt nie jest wstanie mi pomóc. Auto spala dość szybko ole,j jest jednak jeden warunek dzieje się to tylko wtedy jak jadę z większymi prędkościami na trasie. Zwłaszcza autostrada przy 160-180 km/h - to mam wrażenie, że mogę być zmuszony do dolania litra oleju na trasie Poznań-Warszawa czyli raptem po 200-300 km... Jeżeli jeżdżę po mieście i wolniejsze trasy to ubytek jest znacznie znacznie mniej odczuwalny. Zauważyłem ostatnio jeszcze jedną ciekawą rzecz, że auto trzyma normalnie temperaturę jednak, gdy silnik przekroczy 3000 obrotów to automatycznie spada mi temperatura silnika i to bardzo szybko,a jak tak potrzymam go na wysokich obrotach to może spaść nawet do 65-70 C. Zmieniam bieg na wyższy i temperatura szybko rośnie do poprzedniej temperatury czyli 90 C. I kwestia spalania - jest to auto z automatyczną skrzynią spalanie przy bardzo spokojnej jeździe trasa jest 7,5l a miasto to 14 l i też bez szaleństw. czy to normalne? Będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.