Witam ponownie :) Zrobie mały update: 1. Wymieniłem 2 termostaty i temperatura silnika oscyluje w granicach 85-86 ( dzieki Krzychu :cool2: ) 3,5 godziny pracy + wyczyszczeniem EGR ;) 2. Proba wypalenia DPF to juz inna bajka.... Ustawilem wypalanie ISTĄ przejechalem 100 km i nic ... Dopiero kasowanie bledy DPF jazda na temopomacie pomogla. Cisnienie pw wydechu wróciło do normy. 3. Niestety po wypalyniu DPF pojawił się błąd 447B Oxygen Sensor co wyczytałem że to sonda Lambda Silnik odzyskał cześć mocy ale wolno reaguje i szarpie przy 1800-2000 rpm. Wiem że są jeszcze błedy świec ale to nie powinno miec wpływu. 4. Niestety kreski na liczniku dalej nie naprawione i nie wiem jak się za nie zabrać:( Teraz moje pytania: 1.Czy to możliwe że przy wypalaniu mogła siąść sonda? (Znalazlem orginalną sondę Lambda za ok 600 zl) 2. Czy przez sondę mogą być takie objawy silnika? 3. Czy w tej seri BMW jest tylko jedna sonda? 4. Jeżeli 4 świece pokazują bład czy to może być uszkodzony także sterownik świec ? Z góry dziekuję za pomoc.