Skocz do zawartości

mariop20

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 520d

Osiągnięcia mariop20

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jest ktoś w stanie pomóc??? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  2. Witam ponownie :) Zrobie mały update: 1. Wymieniłem 2 termostaty i temperatura silnika oscyluje w granicach 85-86 ( dzieki Krzychu :cool2: ) 3,5 godziny pracy + wyczyszczeniem EGR ;) 2. Proba wypalenia DPF to juz inna bajka.... Ustawilem wypalanie ISTĄ przejechalem 100 km i nic ... Dopiero kasowanie bledy DPF jazda na temopomacie pomogla. Cisnienie pw wydechu wróciło do normy. 3. Niestety po wypalyniu DPF pojawił się błąd 447B Oxygen Sensor co wyczytałem że to sonda Lambda Silnik odzyskał cześć mocy ale wolno reaguje i szarpie przy 1800-2000 rpm. Wiem że są jeszcze błedy świec ale to nie powinno miec wpływu. 4. Niestety kreski na liczniku dalej nie naprawione i nie wiem jak się za nie zabrać:( Teraz moje pytania: 1.Czy to możliwe że przy wypalaniu mogła siąść sonda? (Znalazlem orginalną sondę Lambda za ok 600 zl) 2. Czy przez sondę mogą być takie objawy silnika? 3. Czy w tej seri BMW jest tylko jedna sonda? 4. Jeżeli 4 świece pokazują bład czy to może być uszkodzony także sterownik świec ? Z góry dziekuję za pomoc.
  3. Dzieki Krzychu. Tak wlasnie myslalem ze przy walnietym termostacie nie wlaczy sie procedura wypalania dpf :(. Kabel przyjdzie mi dzisiaj i jak wymienie termostaty to w DIS uruchomie procedure wypalania DPF. Przepraszam gordon ale nie znalazlem informacji odnosnie kresek na obrotomierzu. w tej wersji samochodu powinny dzialac czy nie? Dodam ze jak robie test wyswietlacza to te kreski sie nie ruszaja. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich. To pierwszy post na tym forum tak wiec prosze o wyrozumialosc.Niestey brak poskich znakow w klawiaturze. Od tygodnia posiadam BMW E60 520D 163km 2007r.. Wczesniej posiadalem e46 320d tak wiec seria 5 to dla mnie nowosc. Co zwrocilo na mnie uwage to to ze samochod jest mulasty i ze odcina moc na 3 biegu w gore przy ok 3000 obr. Kabel do BMW przyjdzie mi dzisiaj. Na desce rozdzielczej nie mam zadnych bledow.Co zauwazyle to niedzialaja kreski na obrotomierzu(te od temperatury) i zawsze wskazuja 4500 obr. Dzisiaj rano jadac do pracy 60km przy 7 C na zewnatrz uruchomilem ukryte menu nr 7 i odkrylem ze temeratura silnika nie przekroczyla 65C (w korku) i 55C podczas jazdy.Wiem ze na 90% jest walniety termostat. Teraz : 1. Który termostat jest do wymiany - glowny czy termostat EGR czy najlepiej oda? 2. Czy te wskazania kreskowe na obrotomierzu moga niedzialac dlatego ze termostat jest uszkodzony czy to calkiem inna usterka? Dziekuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.