Skocz do zawartości

Zgrozak

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 320i Coupe

Osiągnięcia Zgrozak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zgrozak

    SWAP M52b20

    Może będzie mniej oryginalnie ale w dowodzie jest 2.0 a nie np 2.8 ;] A ile dałeś kolego za ta m52 ?
  2. Zgrozak

    SWAP M52b20

    B25 albo B28 to będą na maksa już zajeżdżone, gdyż praktycznie wszyscy kupuje ta silniki. Po za tym auto nie będzie wtedy w oryginale. M50 ma żeliwny blok wiec remont tego motoru wydaje mi się rozsądną inwestycja na lata. Jeśli będzie to 3-4 tys to nie są to jeszcze takie duże koszty.
  3. Zgrozak

    SWAP M52b20

    Dzieki serdecznie za wszystkie wypowiedzi, bede mial co robic. A swoja droga jesli okaze sie ze nie da sie juz tego ratowac. To duzo rzezbienia bedzie przy zmianie na m50b20 ? i czy podejdzie pod skrzynie automatyczna z m52b20 ?
  4. Zgrozak

    SWAP M52b20

    Mówisz probe olejowa. A co to takiego i jak to wykonać ? Gdyby okazało się ze dól jest do bani. To da się to nadlewać tym nikosilem ? Jakie ewentualnie koszty takiej zabawy ?
  5. Zgrozak

    SWAP M52b20

    Zalezy mi na tym by auto bylo w orginale, dlatego strasznie ciazy mi na duszy fakt ze musialbym wsadzic nie seryjny silnik. Pytanie czy mozna wyremntowac m52 ? tak zeby byl jak nowy. Jesli tak to jakie koszty ? W przypadku m50 trzeba bedzie rzezbic. Ale moze w remoncie bedzie tanszy.
  6. Zgrozak

    SWAP M52b20

    Panowie problem jest następujący. Silnik w mojej bemie jest już na skraju wyczerpania. O ile wycieków nie ma żadnych (skutecznie się z tym uporałem) to ubytki oleju sa i to spore 1000km/1litr. Kompresja na cylindrach jest w normie po 11 na każdy z 6 garów. Nie kopci jakoś strasznie, praktycznie mało co, ale bardzo czuć spaliny i olej. Mimo ze to M52B20 z vanosem to strasznie ciężko kreci. Chodź czasem jak ma dobry humor to potrafi trochę żwawiej pojechać ale bez rewelacji. Proszę o poradę co z tym fantem zrobić ? Czy remontować ? robić szlif wału itp ? Czy kupić kolejny M52 i liczyć ze będzie dobry ? czy może zakupić M50B20 z vanosem i zrobić mu kapitalny remont. Tu już nie chodzi o pieniądze tylko i o to co będzie korzystniejsze. Doradźcie mi coś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.