Skocz do zawartości

Falker_1

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia Falker_1

  1. Cześć, Potrzebowałbym pożyczyć na Śląsku jakieś OEMowe felgi BMW z oponami, do ustawienia geometrii w E24 635csi. Niestety mam założone 18 calowe repliki BBS RC i chłopaki mówią że na nich się to nie uda. Mam stokrotki z E36 ale bez opon 😞 Auto jest po kompletnej renowacji i szukam już oszczędności 🙂 Możecie pomóc?
  2. Też mi się podoba. Fakt że podczas oględzin w życiu bym się nie kapnął że szpera puszcza. Z ta szperą to jedynie koszty mnie martwią bo można wydać 600 zł a można i 3000zł (i trochę ciężko budżet założyć) Ale ogólne wrażenie z ogłoszenia że gość mniej więcej uczciwy. W zasadzie wszystko zależy od budy. Jak jest mega zdrowa to mógłbym sie skusić na swapa, ale musi być czyściutka. Jak uda mi się ją obejrzeć to zdam relację, ale pewnie za jakiś czas bo ziomek jeździ na tirach i nie mogę go złapać. Aha, a skrzynia przy swapie nie powinna być zmieniona?
  3. A z innej beczki... Co myślicie o czymś takim http://allegro.pl/jeep-cherokee-xj-2000-rok-4-0-benzyna-4x4-lpg-i6112204509.html#imglayer Chodzi o to czy widząc je na drodze "kręci się łezka", czy jest wam obojętne czy może "plebs jedzie". Bo w sumie poza e36, to chyba jedyne auto w którym mógłbym się zakochać :) (przynajmniej wybór jest większy xD)
  4. to jeszcze nic. Obczaj to: http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-328-i-M-SPORTPAKET-EINMALIG-EINZELST%C3%9CCK/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:date,sro:desc,ms1:3500_14_,frx:1999,mlx:150000/pg:vipcar/217195876.html
  5. Ehh... Czyli wychodzi na to że nie ma u nas nic ciekawego (mówię o 328i), w serii tak jak wyjechało z fabryki. Na mobile.de też szału nie ma (zwłaszcza w coupe). Jak już jest coś interesującego to w automacie. Wychodzi na to, że mam ostatni dzwonek na znalezienie czegoś z sensem zanim ceny wylecą pod sufit. Jest jeszcze to http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-manual-szpera-klimatyzacja-skora-1-wlasciciel-klasykagatunku-pl-ID6yd4P3.html ale nie dość, że sedan, to jeszcze brzydki, w brzydkim kolorze, i z silnikiem 325, który niby ma te 192KM, ale przez niższy moment zbiera się tak samo jak ten 170KM. Jakieś sugestie? Może import z USA, albo może jest jakaś baza danych starych dziadków z niemiec :)
  6. Przy W124 jest juz drogo ale to jest jakiś kosmos. 70k za sedana w takim kolorze? W tej cenie można mieć merca 500SEC z silnikiem ponad 400KM, albo niezłe E36 M3 z Niemiec. Ale gość spuści z tonu. Np. na tego http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-w201-190-2-5-16v-ID6y49gb.html jeszcze nie znalazł się kupiec, a jestcałkiem niezły. Na początku krzyczeli 79k. Teraz zeszli do 54k. A co sądzicie o tych 2 SWAPACh? Warto sie w to pakować czy na dzień dobry odpuszczać?
  7. Dzieki za ciekawe spostrzeżenie... BTW. Oglądałem dzisiaj to pierwsze czarne coupe. I tak: - tylne błotniki lakierowane, lewy z użyciem szpachli - lewy przedni błotnik tez malowany ze szpachlą - korozja w nadkolach i na klapie bagażnika (ale bez wielkiej tragedii) - felgi w mojej ocenie repliki do renowacji (chociaż gosc twierdził ze przed liftem te felgi nie miały grawerowanego napisu motorsport, ale nie chce mi sie wierzyć) - zegary z angola (takie ponoć bardziej sie mu podobają) - odchodzi skórzane obszycie drzwi pasażera - brak dokumentacji serwisowej (podobno wszystko można potwierdzić po VIN) - brak zapasowego klucza - małe wypryski korozji na prawym kielichu - termostat i wiskoza nie wymieniane od nowości - opony do wyrzucenia Poza tym wszystko rczej ok. Podłoga zdrowa z oryginalnym zabezpieczeniem. Nie miał poważnego dzwonu, ale za taką kasę powinno być dużo lepiej. Ja wyceniłbym go bliżej 15-16k zł.
  8. Masz rację. Jeszcze lampa lewa nie leży idealnie, a wiązki przewodów z lewej strony są w złym miejscu... Ostatni odpada
  9. Witam Potrzebuję fachowej opinii jako że przyszedł czas na odkupienie mojej e36, której niestety pozbyłem się w zeszłym roku. W sumie nie ma nic ciekawego, ale wyłuskałem kilka ogłoszeń i proszę o opinię. 1. http://allegro.pl/rarytas-bmw-e36-328i-m-pakiet-fabryczny-stan-i6105462123.html Nie mam zastrzeżeń ale ta cena wg. jest przesadą. Wiem, że w Niemczech po tyle stoją ale jesteśmy w Polsce... Jakiś pomysł jak ubić go do 18-19k PLN??Może dać mu trochę czasu, bo i tak wydaję mi się że jak będzie tak trzymał cenę to kupca znajdzie za 6-7 m-cy. 2. http://allegro.pl/bmw-328i-coupe-pelen-m-pakiet-stan-kolekcjonerski-i6098154732.html SWAP. Nie przepadam za nimi, ale jest w AVUSBLAU + BBS RC. Cena też odjechana. Nie wiem co mam myśleć. Zdjęcia są na 100% z 2014 bo już ją widziałem jak kupowałem swoją dwa lata temu. A no i zderzak nie jest seryjny tylko rżnięty z M3. 3. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e36-328-zrobione-na-oryginal-ID6yisuX.html Kolejny SWAP, ale już chyba robiony z głową (nawet zderzak jest taki jak powinien). Martwi mnie cena regeneracji dyferencjału ze szperą. Nie wiem też czy przy SWAPIE skrzynia nie powinna być zmieniona. A no i jak jest potem z korozją tych wszystkich fabrycznych łączeń na których były orginalne podzespoły. Nie będzie się to z czasem marasić - ja raczej kupuję już na zawsze. 4. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-piekna-m-pakiet-328i-1998r-m-technic-klima-alu-18-gwint-ID6yh8O9.html Ta jest identyczna jaką miałem, ale gość twierdzi że M-Pakiet jest zgodny z VIN. Natomiast przedni zderzak jest nie seryjny, co sugeruje jakiegoś dzwona. Jak myślicie? A no i jeszcze ten wydech od "M3". Też nie mam zdania na jego temat. Poza tym wydaje się w porządku. Aha no i pytanie odnośnie gwintowanego zawiasu. Podoba mi się, jest spoko tylko spotkałem się z opinią, że po kilku latach buda jest tak rozklekotana i mało sztywna że szkoda słów. Jakaś opinia? I jeszcze jedno. Jak odróżnić oryginalne Motorsporty od podróbek? Pozdro
  10. Dziękuję :D Niby racja, tylko że jeździ mi się tym tak dobrze, że chodzę i szukam pretekstu żeby się gdzieś przejechać. W pierwszym tygodniu zrobiłem już 1000 km. I waham się, bo jazda to po prostu wielki banan na twarzy. Tym bardziej że ma gwintowany zawias, a drogi w Polsce w większości są już naprawdę przyjemne. :D A te 30 tys. - 40 tys. rocznie to u mnie raczej taki realny przebieg (średnio 3 razy w miesiącu jeżdżę z Płocka do Krakowa przez Katowice i z powrotem. W dwa lata zrobiłem 85k km). I waham się. :?
  11. ok, muszę się pochwalić kupiłem http://allegro.pl/bmw-e36-328-zgodny-z-vin-avus-gwint-bbs-rc-090-i4597722921.html silnik suchutki,chodzi ładnie, lakierniczo ma kilka delikatnych purchelków ale widać że nie był bity, lakierowany i lepiony (znajdę dobrego balcharza który mi to zacynuje). Maska jest w odpryskach ale to zrobię po zimie. Bagażnik jest do poprawki przez akumulator z tyłu (kwaśne środowisko), ale nie bardzo - raczej lekki nalot w okolicy aku. Zastanawiam się tylko czy jest sens go zagazować. Pali 10,2 l po mieście przy średnio/ciężkiej nodze. Tylko że naprawdę mam ochotę nim pojeździć. Zakładając że zrobiłbym bym na gazie 100k km w 3 lata, to oszczędność w paliwie była by: 27 tys. zł - 7 tys (koszt instalacji i wcześniejszych przeglądów) = 20 tys. zł. Ale wolałbym LPG VI generacji (tylko nie znam się na tym i nie wiem czy jest sens montować w starszych silnikach) Jak wam się wydaje? No i jak wam się podoba? :D
  12. Chodziło mi o to, że jeśli byłby fajny egzemplarz to e30 mógłbym wziąć, tylko chciałbym żeby to była przynajmniej 320. Bo 316 i 318 raczej odpada, a 323, 325, 333 w dobrym stanie to ze świecą szukać. ok, może masz rację tu się nie zgodzę, przynajmniej jeśli chodzi o ten egzemplarz który miałem. Na temat standardowego VTS się nie wypowiem bo nie miałem, ale na papierze faktycznie jest wolniejszy:)
  13. W 2.8 przy bardzo delikatnych modyfikacjach spokojnie wykrzesasz dodatkowe 15-20 KM, a wtedy już jest różnica. Zresztą wcześniej miałem citroena xsare coupe 98', jeden z 200 egz. fabrycznie podniesiony ze 163KM do 181KM, dlatego 170 KM w e36 która jest cięższa wydaje mi się trochę mało. Możesz rozwinąć?
  14. Witam Jestem nowy na forum, ale przymierzam się do zakupu e36 lub e30 (ale z silnikiem 129KM). Sąsiad ma dwie, jedną kabrio i jednego sedana. I codziennie oglądam je jak idę i wracam z pracy :) Auto miało by być przez najbliższy rok do codziennego użytku, a potem tylko na wakacje. Auto traktuję trochę jako lokatę kapitału, dlatego poszukuję idealnego egzemplarza motor najlepiej 2.8 (2.5 trochę dla mnie za słaby), sedan/coupe, kolor: granat/czarny/biały. Auto musi być w oryginale i nie może być żadnej rdzy (wyznaję zasadę, że wszystko można zrobić ale jak jest ruda to...) i preferowane nie upalane. Budżet w jakim chciałbym się zmieścić to ok. 20 000 (ale musi "dupę urywać"). Gotówkę będę miał wolną od października, więc jeśli któryś z forumowiczów dysponuje podobnym egzemplarzem i chciałby, żeby trafił w dobre ręce to proszę o info na prv. A tak swoją drogą co myślicie o tych: http://allegro.pl/bmw-e36-wzorowy-stan-2-5-192km-i4555329581.html http://allegro.pl/perfekcyjne-bmw-e36-328i-1997r-m-pakiet-bbs-rc-i4548334115.html pozdrawiam Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.