Skocz do zawartości

szczerbatyblondyn

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 1,8 Ci 2000r

Osiągnięcia szczerbatyblondyn

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Wiec tak napięcie na akumulatorze wynosi 12,20 V podczas rozruchu spada do 11,95 V Klemy nasmarowane,wyczyszczone. styki masy do budy tez wyczyszczone. Jutro wpadnie kumpel z interfejsem i zobaczymy co i jak. Jakub03071993 Nie jestem w stanie sprawdzić czy paliwo dochodzi ponieważ po przekręceniu stacyjki do startu nic się nie odzywa. :? Pzdr
  2. Ok postaram się to dzisiaj sprawdzic Rozrusznik się nie kręci w ogóle postaram się nagrać filmik I pokazać o co chodzi.
  3. Witam wszystkich na forum. jestem szczęśliwym posiadaczem Bmw 318Ci. Moj problem polega na tym że nie chce w ogolę odpalić nawet z pychu a nie wspomnę o tym ze na lince tez nie odpala ;( Problem zaczną sie w listopadzie od tego ze po otworzeniu samochodu z kluczyka wsiadłem przekręciłem stacyjkę wszystkie kontrolki w porządku następnie co do palenia usłyszałem dziwek tyk tyk tyk. pomyślałem ze akumulator wiec zawołałem armie ludzi pchnęli mnie i odpalał za każdym razem z pychu lub jak jej sie chciało to normalnie ze stacyjki. następnie pojawił sie taki problem ze po przekręceniu stacyjki do palenia kontrolki świeciły sie gasły w prawidłowym w momencie i tylko się świeciły i nic . wiec stwierdziłem ze to stacyjka wymieniłem kostkę na nowa i problem nie znikną wyczyściłem styki sprawdzianem bezpieczniki i przekaźniki pod maska wszystko było ok. Lecz jak wsiadłem dzisiaj przekręciłem zapłon to zrobiło tylko tyk tyk tyk i koniec próbowałem na pych i z linki i nic paliwo jest na pól baku proszę o jakie kol wiek informacje Tomek Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.