Skocz do zawartości

mawasz

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 2.0 m52 99r.

Osiągnięcia mawasz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie i Panie w końcu sukces:) Sterwonik plus nowa mapa silnika oraz wszystko co zostało zrobione wcześniej i magicznie auto zaczęło normalnie działać:) Czary Panie czary:D Temat uważam "chwilowo" za zamknięty, dziękuję za wszystkie rady oraz powodzonka ze swoimi buniami:D
  2. Hejka, lambdy wszystkie na oryginale 1,2k pln, czujnik wałka zmieniony 3 m-ce temu, nowa przepływka plus świece plus cewki - nie mówię o szicie ale o oryginale - i auto wciąż ma jakieś obiekcje. Zmieniona odma wcześniej plus sprawdzone wszystko do czego można normalnie dojść, auto u elektronika, podejrzenie na kable:) Albo pojadę tym na chatę albo dając za auto 10k pln i pakując 12k pln stracę wszystko odzyskując możliwe 11:)k papieru:) beemwe bayernische motor werke:D
  3. Listwa ok. wtryski ok, świece wymienione na laserki:) Dzisiaj komputer pokazał 2 pierwsze sondy lambda licząc od silnika czyli przy kolektorze, niestety są 4:) u sąsiadów pokazało 450 euro za te dwie, ciekawe ile coś takiego kosztuje w Polsce? Macie Panowie (Panie) pojecie? Do tego wymienili mi olej przy 219k przebiegu na 5w40 chociaż zawsze lałem 10w40. Jak stwierdzili, jest to wymagane a nawet konieczne przy betce ponieważ jest łańcuch rozrządu i na inny olej nie ma gwarancji.
  4. Byłem na komputerze, jedynie co pokazało to błędy cylindrów - po odłączeniu cewek plus błąd przepływomierza, który także był odpięty. Po kasowaniu silnik jakby trochę lepiej pracował ale wciąż to nie jest to. W warsztacie powiedzieli jeszcze, żeby wymienić świece, ich nie wymieniałem, ponieważ mają dopiero roczek:)
  5. Witam, jestem nowy na forum, posiadam e 39 99 rok 2.0 benzyna 150 km przebieg 218k km, ostatnio silnik zaczął fixować, zmiana cewek 1kpln plus przepływka 800pln nic nie dała, wszystko jest na oryginale, staram się dbać o auto, silnik pracuje nierówno tzn.: na starej przepływce bez odłączania obroty ok 500 po czym silnik gasł, po odpięciu przepływki normalne obroty ok 700 po czym schodził na 500 - to samo dziś po założeniu nowej - siemes oryginał. W 6 cylindrze świeca zalana paliwem, w oleju czuć benzynę, auto co najgorsze- najlepsze- trzymane na orygiale plus dobre oleje, filtry itd. Przebywam teraz na terenie Niemiec, auto było u mechanika w Polsce w lipcu, wymiana standardowych płynów oraz czujnika położenia wałka, dopiero po przybyciu na miejsce - 900km drogi - i tygodniu czasu auto zaczęło fixować jak opisane wyżej. W Polsce podpięty komputer i pokasowane błędy - błędy jedynie wypadanie zapłonu w garach 4 do 6. Dopiero jutro jadę do warsztatu tutaj podpiąć pod komputer. Temat wcześniej zamknięty, przepraszam modów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.