Skocz do zawartości

Kerbol

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kerbol

  • Urodziny 06.01.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Coupe 2000 2.5
  • Lokalizacja
    SKARSZEWY

Osiągnięcia Kerbol

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Okey, a też miałeś taki problem że wymieniałeś te poduchy ?
  2. Witam. Od pewnego czasu po założeniu zawieszenia gwintowanego Ta-Technix w mojej e46 w lewym kole slyszę trzaski i jakby naciąganie sprężyny przy skręcie w miejscu i przy wpadnięciu w dziure na skręconym kole. Gwint jest w dobrym stanie po jednym sezonie zero rdzy. Czytałem troche na ten temat i pierwsza opcja to wymiana łożyska na McPersonie ale szukałem troche po necie i nie znalazłem nigdzie takowego pod tego McPersona Ta-Technix.. Stąd moje pytanie czy jakikolwiek inny będzie pasował i czy musze zdjąć ten cały kielich z góry amora czy jest jakoś rozbierany i w środku będzie to łożysko ?
  3. No a najgorsze są dziury i garby jak się takiej nie zauważy i wpadnie przy 60 70 to jest straszny strzał jakby amortyzator pod maske wskoczył aż serce zaboli :roll:
  4. Tył ucieka w negatyw przez złą geometrie zapewne dlatego też kupiłem słabsze opony po sezonie i tak będą do wymiany. Musiałem dać z tyłu dystans 0,3 lekko tarło o nadkole rantem, ale nic strasznego. W sumie nie jest tak nisko ,lepiej się trzyma drogi zdecydowanie, ale też nie jedżę szybko 100 poza zabudowanym na maksie bo mam jednak 'dystans' do takich modyfikacji. Na majówke leciałem 150, 170 na ekspresówce to żadnych problemów nie było :)
  5. Nie wiem czemu wszystkim tak ta tablica się rzuca w oczy.. nie chce robić dziur w zderzaku a znowu jak dam podkładke to będzie odstawać a nie podoba mi się taki sposób. Lusterka wiem sam, są straszne ale jakoś nie miałem na nie weny jednakże teraz pójdą na pierwszy ogień :) Zderzak powoli kompletuje nie stać mnie na kompletny za tysiaka samo malowanie sporo kosztuje a wloty też ciężko dostać, myślałem nad jakąś kratką w tamto miejsce bo wiem kable widać od halogenów ale każdy orze jak może :wink:
  6. Witam szanownych klubowiczów ! Czas pochwalić się moją niebieską strzałą :lol: Bmw zakupione w Marcu 2014 a szczerze to zamieniłem się za a4 b6 - klekota. Od zawsze chciałem mieć BMW e46, a M3 to dopiero coś :wink: Popracowałem troche w UK no i przyszedł czas na powrót i to na co czekałem czyli zakup samochodu. Niestety a może i stety trafiła mi się okazja na coś dobrego za grosze, mianowicie Mazda RX8 231HP z przepięknym Bodykitem,grafitowym kolorem i przebiegiem ledwo 65tyś 2004r no i cóż kupiłem.. Długo nie pojeździłem, ogólnie auto świetne pod każdym względem ale spalanie mnie przerosło.. 17litrów na setke :nienie: Poszła, szukałem ciekawego BMW ale same padaczki w moim przedziale cenowym.. Pomyślałem no to może Audi- wszyscy teraz mają Audi :mrgreen:Kupiłem więc Audi, minął niecały rok i postanowiłem w końcu kupić to co chciałem od zawsze bo klekot już mnie dobijał. Znalazłem kolesia który chciał się zamienić a więc tak też zrobiłem i jest moje e46 :cool2: Sprowadzona w Sierpniu 2013 i od razu zagazowana wtryskiem STAG 300 wciąż na gwarancji. Z modyfikacji to Ringi CCFL na przodzie, tył LED, lusterka 'tak jakby' e36 M3, listwy na szybach czarny połysk i jakiś sport wydech na wygniciu. Stała na 19 Dotz'a do kompletnej regeneracji a opony do śmieci. Postanowiłem zrobić swój że tak powiem 'projekt' :D Dane techniczne i wyposażenie z VINu : VIN: WBABM31020EZ72339 Type code: BM31 Model: 323CI (EUR) E-F-R series: E46 2 Series: 3 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: M52/TU Displacement: 2.50 Power: 125 (170 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 364 - TOPASBLAU METALLIC Upholstery code: E4AT - STOFF FLACHGEWEB Prod.date: 2000-05-29 S226 Sports suspension settings S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S358 Climate comfort windscreen S374 BMW light alloy wheel,radial styling S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S459 El. front seat adjustment w. memory S464 Ski bag S473 Armrest front S481 Sports seat S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S662 Radio BMW Business CD S760 High gloss shadow line S785 White direction indicator lights S832 Battery in luggage compartment S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation Zdjęcie zaraz po zakupie : http://images67.fotosik.pl/889/a39230d2057dbc90med.jpg Zaraz na sezon po zakupie na przód dałem sprężyny HR i zakupiłem nowe alufelgi wyglądało to tak : http://images68.fotosik.pl/825/feff8d297bc66e5dmed.jpg Przyszedł czas na sezon 2015 więc czas na zmiany. A więc zawieszenie gwitnowane, przód M-pakiet, kierunki w pomarańcz nerki czarny połysk i oczywiśćie nowe koło. Planowałem Słoneczka Styling 95 ale trafiły się Styling 63 Borbeta tył 10J przód 9J 19'' i jest petarda :) Felgi pomalowałem w czarny połysk bo mam bzika na punkcie czarnego :norty: i myśle że wszystko komponuje się nieźle :) http://images67.fotosik.pl/888/2b62f6e491e9a111med.jpg http://images70.fotosik.pl/888/1ad8d51dcda034e0gen.jpg Chciałem zejść jak najniżej ale niestety to wciąż 19 tył zaczyna mi ocierać więc nie jest na maksa a z przodem niestety jest lipa. Mianowicie koło za szerokie i musze mieć nakrętke od gwintu na mcpersonie troche wyżej żeby mi weszło wtedy jest ona nad rantem jak spuszcze gwint niżej koło nie wejdzie. Jest opcja dystansu, musiałbym dać conajmniej 2cm ale sądzę że felga będzie już wychodzić poza obrys a nie chce biegać po przeglądach i prosić się o dowód jak mi go zgarną. Narazie jest wystarczająco dobrze jak dla mnie za rok pomyśle nad 18 z węższym kołem na przodzie. W planach jest troche do roboty ale większość rzeczy zajmie kilka dobrych lat a chciałbym ją zostawić więc na bieżąco wszystko będę powoli robił :) Za rok może 2 szykuje się wesele więc na ten sezon i następny finanse są zamrożone :cry2: Na koniec jeszcze kilka zdjęć z tegorocznej majówki. To by było na tyle moich wypocin. Pozdrawiam ! http://images70.fotosik.pl/887/be3038df47184df9gen.jpg http://images67.fotosik.pl/888/09ee3e2cda493167gen.jpg http://images67.fotosik.pl/888/9cbf1afa6f6706fegen.jpg http://images66.fotosik.pl/888/a380fd287fc6cd72gen.jpg http://images70.fotosik.pl/887/cb4ce3fe97af919egen.jpg http://images69.fotosik.pl/887/733a4f704711cbd7gen.jpg
  7. Dokładnie Raiven, u mnie filtr jest spoko chodzi tylko o tą uszczelkę na styku z szybą. Myślałem może ją zetne całą i pod szyba lekko sylikonem po długości przejechać zeby było szczelnie oczywiście dopuki nie znajdę nowej w przystępnej dla mnie cenie. No 120zł to super cena jak za dobrą używaną
  8. Witam. Zna ktoś jakiś patent na naprawe albo może regeneracje uszczelki na podszybiu ? Mam dość mocno poszarpaną i strasznie mnie to razi. Nowa osiąga cenę 250zł jak dla mnie lekka przesada, a znaleźć używaną z dobrą uszczelka graniczy chyba z cudem.. Miałem myśl żeby ściąc po całej lini tą uszczelke ale pewnie woda gdzieś będzie mi sie dostawać na darmo tam nie jest, z drugiej strony i tak zapewne mi ta woda ucieka z taką poszarpaną uszczelką. O tym mowa: http://allegro.pl/bmw-e46-nowe-podszybie-oryginal-bmw-kompletne-i5057191936.html
  9. Sprawa rozwiazana kupiłem felgi pasują na tyle dobrze ze dam rade jeszcze upchnąć dystans 1cm bo na tyle mam tylko 1mm luzu do ściany nadkola ale nie trze na szczęście za to z przodu do lagi tez tylko 1mm.. Czy ja dam rade skręcić kolem ? :shock: Gdzies wyczytalem ze gość miał 9J i 51et na przedzie i mu grało. W sobotę zrobię test podniosę przod zaloze felgę i pokręcę kiera mam nadzieje ze się da bo szkoda mi felgi oddawac
  10. No widzę u Ciebie fajnie to wszystko pasuje :)
  11. Witam. Zastanawiam się nad nowymi kołami na wiosne mianowicie nad styling 63 od x5 do mojej e46 coupe. Znalazłem ciekawe 19'' 10J na tył i 9J na przód ET 52. W czarnym lakierze matowym wyobrażam je sobie na mojej topassblau :shock: Pytanie numer jeden czy wejdą ? Wydaje mi się znalazłem gdzieś gościa z 10J na tyle mniejszym et bo 48 i na styk miał założone. Ogólnie różnie te felgi wyglądają na każdym aucie jak balon za duży to felgi wydają się ogromne.. Oczywiście na wiosne będzie gleba narazie coś z niższej półki. Na tył opona hm 225/35 ? to tak optymalnie chyba albo pojechać grubo i wcisnąć 215/35 jak i na przód :oops: ale jaka będzie wtedy jazda i co stanie się z moim zawieszeniem po sezonie na takich oponach i prawie braku powietrza w nich :mrgreen: Co koledzy myśla proszę o opinie i podpowiedź może felgi już oklepane.. ale jednak mają coś w sobie ;)
  12. Tempo chyba jednak za 'gruba' do takich operacji chociaz poleruje nia lapmy i jest fajny efekt :)
  13. To co proponujesz ? Na kasie nie śpie w sumie i nie biorę udziału w profesionalnych pokazach ale lubie jak moje auto się świeci ;) Na wiosne robię polerke mechaniczną wiec dla podtrzymania efektu przez sezon jakiś wosk będę potrzebował, zeby co jakiś czas ręcznie sobie przepolerować auto najlepiej w sprayu - szybko i wygodnie :) Do kokpitu kosmetyki podstawa i odświeżenia tapicerki, może czernidło do opon też się przyda co jakiś czas. Widziałem pasty, mleczka do usuwania zarysowań na szybach też fajna sprawa mam lekkie ryski na szybach. No i do kół coś mam polerowane ranty jak narazie i nigdy nie wiedziałem czym je czyścić żeby się błyszczały ale najważniejsze żeby nie zniszczyć środkiem polerki.
  14. Witam. Chciałbym zakupić troche sprzetu firmy Turtle Wax. Do polerki auta szyb czernidla do opon itp. Ktos uzywal tej firmy moze jakies porady ? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.