Skocz do zawartości

krzychuwegner70

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 323i 1998

Osiągnięcia krzychuwegner70

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cały czas dobrze odpala tylko nie ciągnie i przerywa. Podobno przez to ze leje wtrysk i nie ma cisnienia na listwie. Na inpie wyszło w takich tabelkach ze 4 cylinder ma maxymalne wartosci.
  2. Na kompie wyszło że leje wtrysk. http://allegro.pl/wtrysk-bmw-e46-e60-e61-323i-325i-328i-335i-1427240-i4430443570.html taki będzie dobry? Da rade to wymienić bez demontażu kolektora dolotowego?
  3. Komputer już zamówiony znaczy kable z płytką. Dzieki za pomoc wszystkim.
  4. To pęknięcie ma 2mm po długości, okej wymieniam. Dzieki
  5. Ok dzięki, A czy wpływ na to może mieć pęknieta na samej końcówce fajka cewki?
  6. Dzisiaj wymienilem świece na NGK platynowo irydowe jest lepiej ale nadal jeszcze przerywa przy gwałtownym przyspieszaniu i nie idzie tak jak powinna. Dziury w dolocie na 100 % nie ma bo sprawdzałem. Mogę kupić taki program INPA na allegro? Da się to sprawdzić tym programem czy trzeba jechać do serwisu?
  7. Witam przedwczoraj zakupiłem e46 323i 1998 Auto kiedy jest zimne jezdzi bardzo dobrze ale jeśli się zagrzeje pojawia się przerywanie zapłonu przy przyspieszaniu. Dwa razy zdarzylo się tak jak by silnik pracował na 5 cylindrów bardzo dygodał i nie miał mocy. Dzisiaj wymieniałem świece tylko zamiast kupić irydowo platynowe to kupiłem NGK BKR6EK. Problem nie został rozwiązany. Sprawdzałem też cewki producent to BERU. Rezystancja wychodziła mi na mierniku 1.1 OHMA. Jutro sprawdzę przepływomierz. Wymieniana była podobno odma i czujnik wałka. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.