Skocz do zawartości

Szaquak

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    aktualnie: E60 530i 231KM (M54) '2003 Sedan
    wcześniej: E46 320D 136KM '1999 Touring

Osiągnięcia Szaquak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pytanie co z tym robić. Zostawić i liczyć że w razie przegrzania będzie komunikat, a może nie będzie bo silnik sie nie grzeje aż tak Czy drążyć temat, jeśli tak to co ? Sprawdzałem poziom płynu chłodniczego i tu niespodzianka - nie mam tego wyskakującego dzyndzla - jakby go brakowało. W zbiorniku widać pływak, który jest na tyle wysoko że śrubokrętem mogę go sięgnąć i widać że płyn jest. W pływaku jest otwór w kształcie krzyżyka i jakby tak właśnie brakowała samego dzyndzla co wskazuje poziom. ...ale zakładam że płynu jest dość, przynajmniej na tyle że nie powinno mieć to wpływu na chłodzenie.
  2. No to chyba zapoczątkowaliśmy plagę viewtopic.php?f=73&t=281707 Nieco inne objawy ale problem podobny.
  3. sprawdziłem po przejechaniu 15km nie cisnąc auta, delikatnie, ekonomicznie i po zajechaniu na parking po wejściu w ukryte menu 07 pokazało 107 stopni :| ...chyba za dużo :(
  4. Ok, z tym ukrytym menu to chciałem właściwie sprawdzić ale nie piszą nigdzie jak już włączę 07 z pokazywaniem temp, to jak potem sie to wyłącza? Musze zaś zablokować całe ukryte menu ?
  5. Czytając trochę na temat "magicznych kreseczek" na obrzeżu obrotomierza wiem, ze sygnalizują właściwie poziom niedogrzania silnika. Moje pytanie co z za wysoka temperaturą, jak jest sygnalizowana i kiedy wiadomo, ze jest zbyt wysoka? Z niedogrzaniem nie mam problemu ale jest jeszcze wczesna jesień a ja dopiero co kupiłem to autko więc nie wiem, ale nagrzewa się dość szybko. Mam jednak obawy czy nie za bardzo. Większość piszących o wskazaniach białych kreseczek pisze że wystają im ninimalnie 3, ale u mnie po jakimś czasie jazdy wystaje jedna i to tak ledwie i tak się trzyma cały czas - na trasie i w mieście. Czy to normalne w tym silniku (nie znalazłem opinii ile jest kresek w tym motorze, raczej pisali o dieslu ale to inna sprawa) Mam się martwić czy wszystko OK ? Właściwie na temat zwrócił mi uwagę kumpel jak po przewiezieniu go (dość spokojnie) 15km i podniesieniu maski buchnęło gorące powietrze jak z pieca hutniczego a osłona górna chłodnicy była gorąca że ciężko było utrzymać tam łapę dłużej) Wcześniej jeździłem E46 s 2.0 dieslu więc nie mam porównania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.