Skocz do zawartości

gruby588

Zarejestrowani
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wroclaw

Osiągnięcia gruby588

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. gruby588

    e39 528 vs alfa 166 3.0

    Panowie , w pelni podzielam wasze zdanie Temat znam z autopsji tzn. szwagier niedawno kupil alfe 156 i non stop cos w niej jest do roboty A mowilem mu kup BMW - to nie , kupil jakis wloski szajs , a teraz sam przyznaje ze to kupa g... Jak bylem w serwisie alfy to bylem w szoku co ci mechanicy robia , dokladnie rzecz biorac nie robia bo snuja sie i mysla co znowu moglo sie z... w kolejnej alfie Do momentu tego feralnego szwagroskiego zakupu myslalem ze czesci do BMW sa drogie ale po tym co widzialem to okazuje sie ze sa bardzo tanie Najlepszy jest silnik z milionem kabli , czujnikow itp. dupereli , gdzie nie mozna reki wlozyc a co dopiero mowic o robieniu czegokolwiek No i to lipne wykonczenie wnetrza , z czym do ludzi a w porownaniu z BMW to naprawde wyglada bladziutko-nie ta polka po prostu P.S. Wiecie dlaczego kierowcy alfy nie mowia sobie Dzien dobry Bo rano widzieli sie juz w serwisie
  2. jak slysze te opowiesci o zajechanych tds'ach to wymiekam sprawa jest prosta KTO DBA , TEN MA kazda bezyna w kwesti niezawodnosci wysiada w porownaniu z tds ( pod warunkiem ze w 1000 % jest sprawny technicznie) i te wypowiedzi ludzi , ktorzy nawet nie siedzieli w tds :duh: poza tym tds'y z konca produkcji '95 - '96 mialy zmieniona pompe , wiec opowiesci o ich awaryjnosci nalezy wlozyc miedzy bajki jak ktos dba o auto to jest bez znaczenia czy ON czy PB a jak nie to zgodze sie ze bezyna duzo lepiej znosi ostre traktowanie
  3. gruby588

    spalanie 525tds???

    ja mam tds touring 93' i srednie spalanie miasto 9,2 - 10 ltr. , trasa 6-7 ltr. nie rozumiem tylko co znaczy przy spokojnej jezdzie ja mam swoj okreslony styl jazdy od lat , nie za szybko nie za wolno i jakos jezdze i nawet nie mysle o katowaniu tds'a bo mogloby to sie skonczyc przykra niespodzianka
  4. nie mam pojecia ile moj tds idzie na dwojce bo nigdy tego nie robilem i robil nie bede i jakos jezdze 2 lata bez wlozenia w niego zlamanego grosza oprocz oczywiscie podstawowych rzeczy typu oleje czy filtry jak go sprowadzilem to wlozylem na poczatku pare groszy i tez nie oszczedzalem na kasie - wszystkie czesci w oryginale , jak wiadomo do najtanszych nie naleza i jakos tych paru stowek nie zaluje problemy z tds'ami maja ci co kupili zaniedbane , zajezdzone lub sami je katuja a jak wiadomo z M51 trzeba sie obchodzic jak z kobieta KTO DBA TEN MA nie przejmuj sie zbytnio , ktos cos napewno madrego doradzi
  5. a filtr powietrza wielmozny pan wymienial ?
  6. Flashpointman wlasciciele e34 tds M51 zapraszaja do wroclawia :mrgreen: na grila i piwko
  7. najwarzniejsze to jak byl uzytkowany , zwlaszcza w tds'ie , jezeli auto jest zadbane a wlascicel o nie dbal to przebieg 300 tys. to pestka lepiej zadbany z 300 tys na budziku niz zajechany tds po 150 000 :twisted2:
  8. gruby588

    grzeje sie 2,5 tds`

    to ze plyny sie nie mieszaja to nie znak ze uszczelka jest cala moze byc uszkodzona w innym miejscu a nie przy kanalach olejowym i wodnym
  9. gruby588

    grzeje sie 2,5 tds`

    tds'a sie nie odpowietrza sprawdz wisco , pasek klinowy uszkodzony moze byc tez termostat lub uszczelka pod glowica - przemyj ja dokladnie z zewnatrz to moze zobaczysz czy nie ma gdzies nieszczelnosci czy poziom oleju lub plynu hamulcowego sie nie podnosi sprawdz bagnet czy nie ma na nim bialo-szarego nalotu , przy uszkodzonej uszczelce moze plyn chlodzacy dostawac sie do oleju i na odwrot jedna rada - sprawdzaj wszystko po kolei , nie rob wszystkiego naraz , bo nie bedziesz wiedzial co bylo przyczyna zycze powodzenia
  10. a myslisz ze co oni robia ze stara pompa , ktora wzieliby od ciebie ? regeneruja i pchaja dalej jak chcesz dluzej pojezdzic to kup nowa - koszt ok. 4000 jak sprzedac to spruboj najpierw przeczyscic a jak to nie da rezultatu to regeneruj http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44548&highlight=czyszczenie+pompy
  11. moj szwagier w ten sposob zalatwil przeplywke nie dosc ze nie zwiekszyl mocy silnika to jeszcze poplynal na tym pare zlotych za nowy przeplywomierz a jak ktos twierdzi ze jest spora roznica po zamontowaniu filtra stozkowego to pewnie odczuwa rowniez wyrazny przyrost mocy po zatankowaniu v power :duh: ja preferuje oryginalne rozwiazania , nie poprawiam fabryki , i jak do tej pory jezdze bez wiekszych problemow
  12. Kai kontroluj bajere Jak dobrze wiesz to pierwszy zaczales obrzucac kalumniami mnie , nie ja ciebie - widac ze KULTURA OSOBISTA to dla ciebie chyba jakis kraj w Afryce Skoro wyskakujesz z tekstami typu - kup fiata czy opla to chyba jestes zakompleksionym malolatem a nie powarznym facetem na poziomie , ktory czegos takiego by nie powiedzial Mimo wszystko dzieki za wszelkie rady Pozdrawiam
  13. ale sie chlopie podjarales ze 3 posty wyslales :twisted2:
  14. chodzi o to ze przy redukcji z 3 na 2 , z 3000 , to powinien silnik wytracasc predkosc skoro redukuje z biegu 3 przy 3000 to na biegu 2 bede mial przynajmniej 3000 zgadza sie? a skoro w okolicy 1500-2000 zaczyna przyspieszac to nie jest ponizej obrotow biegu jalowego , tak?
  15. a do kogo mam sie zglosic do Moldera czy Scully :duh: jak nie macie koncepcji to nie piszczie , a co do jazdy na emeryta to moze ty KAI jezdzisz razem z babcia a jak nie znasz czlowieka to nie wciskaj komus swojego stylu jazdy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.