Skocz do zawartości

przemolowski

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x3 x-drive

Osiągnięcia przemolowski

  1. Nie wiecie czy da się jakoś obejść termin wykonania przegladu. Mam duży przeglad za 4600km lub 08.2024. Teraz mam 99100. Nie mam wyswietlonej kontrolki serwisowania. Nie łapie się na bezpłatny przegląd przed przekroczeniem 100000. Może da się to jakoś obejść ?
  2. Dzięki za informacje. Ja za bardzo nie mam sie do czego przyczepic na zwyklej drodze nawet z nierównościami ale problem widzę po prostu na dziurawej drodze albo na progach spowalniających albo jakbyście po płytach betonowych jechali.
  3. Ja brałem fotele standardowe bojąc się o sportowe i niestey boli mnie lewa noga. Duży zad i fotel bardzo blisko prawej strony tz. podłokietnika powoduje że lewa noga jeździ na krawędzi siedzenia i się męczy.
  4. Koledzy jak wam się zachowuje zawieszenie adaptacyjne koła 19" runflat (nie zawieszenie M) na progach spowalniających, małych krawężnikach itp? Ja mam wrażenie, że zawsze jak sie podjedzie pod coś takiego (np 2-3 cm krawężnik na boczną wybrukowaną drogę gdzie jest mały próg) na skręconych kołach to jakoś nieładnie wali w to zawieszenie i jak się zjedzie to też. Wydaje mi się, że na skręconych kołach bardziej. Jak miałem stare auta to jak łożyska na mcpersonie się wysypały to podobnie było :-). Wcześniej miałem X3 ze standardowym zawieszeniem na 18" runflat z 2011r i jakoś gładko przechodził wszystko. Od początku nie moge się przyzwyczaić i mnie to denerwuje. Zrobiłem 6 tys km i za każdym razem jak to odczuje to sobie myślę że lepiej mi się zachowuje nowa fiesta za 1/4 ceny.
  5. Jeśli chodzi o wtryski to były sprawdzane i dawki miały podobno idealne. A dałem pod kompa bo bardzo tyrkotały na lekkim gazie szczególnie pod górkę na zimnym. Teraz się uspokoił dzwięk z wtrysków jak wlałem zwykłe paliwo i dodatek do diesla z BWM. Zastanawiam się czy wymienić ten olej jeszcze raz na ten 5w30. Znalazłem jeszcze taki Castrol EDGE Titanium FST C3 5W-30 - czy nie będzie lepszy od shell. Wypada na pewno drożej niż shell.
  6. Zmieniałem ostatnio olej. Podobno wlany 0W40 Castrol do diesla. Mam wrażenie, że auto przy dodawaniu gazu drga jakby od silnika lub od napędu - przy niższych obrotach tak jakby wibrowało. Jaki tam powinien być olej i czy może mieć to wpływ. Znalazłem w konfigiuratorze castrola że 0W30. Auto ma przejechane realne 115 tys.
  7. Ja kupiłem leżak magazynowy z salonu BMW (wystawili się na allegro) w dobrej cenie i śruby zamówiłem oryginalne. A tak to używek jest bardzo dużo np na allegro.
  8. Dawno nie zaglądałem do posta. Trochę późno ale mogę się podzielić info. Jest filmik na youtube na temat tego montażu BMWRoofRail. Tego czego nie widać na filmie to: - śrubka plastikowa która trzyma podsufitkę pod lampką jest odkręcalna (dla mnie wyglądało to jak zapinka), - poduszka powietrzna którą trzeba odpiąć przy drzwiach kierowy odpina się bardzo łatwo z przodu śrubokrętem (wystarczy wcisnąć blaszkę przez dziurkę) a nie tak jak na filmie siłować się od spodu dwoma śrubokrętami - uchwyty rączki wystarczy zakrzywionym narzędziem podważyć i wyjąć zaślepkę - później jedno średnie szarpnięcie i klamka wychodzi ( ja miałem zestaw do tapicerek) - trzeba mieć dobry klucz ( tuleje do przykręcania śrub relingu) - ja z jego powodu straciłem dodatkową godzinę, dwie ponieważ ostatnie śruby z tyłu mimo wydawałoby się max dokręcenia to nie były dokręcone i reling delikatnie nie był sztywny z tyłu. Generalnie gdyby nie problemy z narzędziami to za ok 3h byłoby gotowe, a tak to 4-5 z wizytą w 2 sklepach bo klucz mi objechało. Miałem oryginalny nowy reling i oryginały jajowate nakrętki samokontrujące. Żadnych szkód oprócz jednej zapinki w bocznym słupku. W razie problemów służę jeszcze odpowiedzią.
  9. Witam Was. Czy ktoś zamontował relingi w F25 ? Bo chciałem coś dopytać ponieważ ja tydzień temu sam montowałem.
  10. Po otwarciu baterii była kropelka wody i nic więcej, wytarłem , przeschło ale po 3-4 godzinach na baterii lekka korozja na łączeniu biegunów. Liczyłem ze to bateria. A czy to prawda że jest nierozbieralny? A takie inicjowanie klucza jak w innych nieco starszych BMW tu chyba nie ma miejsca? Nic instrukcja o tym nie mówi.
  11. Przy baterii fajnie uszczelniony , myślałem że będzie ok. Wykąpał się w słonej wodzie wiec może być większy problem.
  12. Witam kolegów. Przepraszam że tek z góry wywalam posta ale jestem za granicą i nie za bardzo mogę poczytać. Czy ktoś się orientuje czy można jakoś zainicjować kluczyk w tej serii? Wykąpałem go niestety w wodzie, działał po 2 godzinach. Później przestał. Wymieniłem baterię ale nie da się otworzyć auta. Da się zapalić samochód przykładając kluczyk do kolumny. Macie jakieś pomysły? Chyba się go nie rozbiera?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.