Skocz do zawartości

Adam318i

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp.

Osiągnięcia Adam318i

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Zamontowałem CB Radio w moim E36 (sedan), radyjko znalazło miejsce w schowku, w celu zamontowania oczywiście trzeba było: - wyjąć kratki nawiewów - wymontować schowek (chyba ze 4 śruby) - po wyjęciu schowka zamontować stelaż do cb radia (otwory zrobiłem lutownicą, rozgrzany grot lutownicy wszedł jak w masło w plastik) - należy także zrobić w tylnej części schowka na kabel od anteny - pozniej wszystko przykręcić i gotowe. Oczywiście schowek po odkręceniu "gruszki" się zamyka itp. wszystko działa super. Miejsca w schowku również jest jak dla mnie wystarczająco dużo. Aha zasilanie do radyjka również podłączyłem w schowku. Mało kto wie że w schowku po lewej stronie są dwa wyjścia "+" i "-", zaznaczyłem to na jednym ze zdjęć, efekt jest taki sam jakbyśmy podłączyli kable pod radio. Na końcach przewodów od radyjka przylutowałem tzw. "żabki" abym mógł bez problemu odłączyć i wyjąć radyjko. Chciałbym też napisać że radyjko bez problemu mogę w każdej chwili wymontować gdyż jest przykręcone tylko z jednej strony oryginalnym pokrętłem, większej gimnastyki wymaga odkręcenie kabla od anteny, ale w sumie demontaż radyjka zamuje mi około 2 minut. Dzwięk z radyjka jest super, mogłoby się wydawać że może być mało słyszalny, guzik prawda!!!! wszystko słychać idealnie, głośno i wyraźnie Radyjko UNIDEN 510XL (z chomologacją!!!!!!!) Polecam ten sposób wszystkim %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img222.imageshack.us/img222/5421/dsc00025ar8.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img215.imageshack.us/img215/2193/dsc00026na5.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img98.imageshack.us/img98/130/dsc00027ux3.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img98.imageshack.us/img98/2956/dsc00024iy5.jpg
  2. Witam, W dniu dzisiejszym wymieniłem głośniki w moim aucie, z tyłu zamiast starych 10cm włożyłem 13cm ALPINE model SPS 13C2 w oryginalne puszki tłumiące. Z przodu zamontowałem 13cm ALPINE model SPE 1350S w oryginalne miejsca. Jest odczuwalna poprawa jakości dzwieku, muzyka gra głośnej i czyściej. Bass rówmnież jest większy, ale oczywiście bez przesady --> i tak właśnie miało być. Zaletą tego zestawu jest to ze moge odkrecic radio na caly regulator i nic nie trzeszczy (niemam wzmacniacza). PRZÓD Koszt ALPINE SPE 1350S kupiłem za 200zł (ale tweetery sprzedałem na allegro za 85zł) wiec tak naprawde glosniki kosztowaly mnie 115zł. TYŁ Koszt ALPINE SPS 13C2 to 190zł Wiec jak widac koszt calego zestawu wyniusl mnie okolo 300zł i jestem z tego zadowolony. Audiofilem nie jestem. Poprawa jak dla mnie zadowalajaca. i polecam każdemu kto nie chce wydawac duzej sumy pieniedzy i ceni sobie jakosc dzwieku. Pozdrawiam
  3. ktoś się tutaj wypowiadał na forum że dobrze wygłuszone 13cm dobrej firmy zagrają lepiej od 6x9 bez żadnego wygłuszenia -> chodzi o bass. niewiem ile w tym jest prawdy, ale wygłuszenie jest bardzo ważne. Ważne do tego stopnia że 13cm z wygłuszeniem grają tak samo jak 16cm bez wygłuszenia, wiem bo sprawdziłem (seria głośników i firmy były takie same).
  4. Witam, Chciałbym poruszyć ten temat mimo iż było już troche napisane na temat montażu głośników do E36, ale nie znalazłem odpowiedzi na kilka pytań, mianowicie: - Czy da się zamontować z tyłu głośniki o średnicy 13cm w oryginalnej zabudowie tzn. w tych puszkach po tych NOKIACH 10cm?. Po prostu chcę wykręcić z tyłu stare 10cm i wkręcić 13cm. Jest to możliwe? Tak żeby niczego nie dziurawić ani ciąć. Noi czy te 13cm głośniki zmieszczą się do tych puszek? Mam E36 Sedan
  5. teraz sprawa mi sie troche rozjaśniła, ale mówicie narazie przedewszystkiem o trwałości amortyzatorów M-Technik, fajnie by było żeby wypowiedział się ktoś kto ma standardowe zawieszenie np. SACHS lub BILSTEIN B4 ile średnio kilometrów można zrobić na tych amortyzatorach?
  6. To ile mniej wiecej można zrobić na amortyzatorach kilometrów? Zakladając że jeździmy normalnie. Rozumiem że w dużych miastach gdzie dziur pełno zużycie jest większe itp. Ale podajcie jakieś wartości w kilometrach np. od wymiany do wymiany? :D
  7. Witam, chciałbym poruszyć ten temt, mimo że o amortyzatorach już jest troche napisane. Mianowicie, w marcu tego roku wymieniłem amortyzatory z przodu z oryginalnych SACHS na BILSTEIN B4, zrobiłem na nich około 15.000 km i kiedy wjechałem na stacje diagnostyczną to wynik był taki: prawy przód: 61%, lewy przód: 70%. :jawdrop: Czy takie użycie jest normalne? Zrobiłem tylko 15.000 i w zasadzie staram się omijać dziury! Ile standardowo wytrzymują amortyzatory w waszych E36. Mam Sedana rok 1992. Zawieszenie mam oryginalne, nie obniżane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.