Skocz do zawartości

Sharqu

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sharqu

  • Urodziny 28.04.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 525d 2003 manual
    Bmw e46 320i 2002 coupe
    Bmw e39 520i 1999
  • Lokalizacja
    Lodz, Swansea UK
  • Zawód
    Pracownik na zlomowisku aut

Osiągnięcia Sharqu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sharqu

    Spalanie Bmw e39 benz diesel

    Na trasie 438km spalila nie cale 22 litry. Od stacji do stacji.
  2. Sharqu

    Spalanie Bmw e39 benz diesel

    Bmw E39 525D salon, manual 2003 rok. Miasto 7l-8l Mieszany 6,5l-7l Trasa ostatnio, predknosc 110-120 km/h na tempomacie. Sam jechalem ale zaladowany. 4,8l do 5,2l na 100km. Duzo zalezy od paliwa ostatnio tylko Shell lub orlen. Pozdrawiam
  3. Witam. Zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow jesli sa ok to wymien jeza. Powinno byc ok. Mialem identyczny problem i pomoglo. Pozdrawiam
  4. Tez tak wlasnie myslalem bo na ebay sa dostepne przekladki do v8 do skrzyn recznych 5 biegowych z 6 cylindrowych bmw. Dowiedzialem sie ze bedzie napewno trzeba zmienic docisk sprzegla i napewno benda komplikacje z poduszka skrzyni.
  5. Witam. Mam pytanie czy kiedy kolwiek ktos z was probowal znienic skrzynie manualna w e39 5 biegowa na 6 biegowa skrzynie z e60? Czy blok silnika m57 jest w nich taki sam? Czy sa potrzebne dodatkowe przerobki typu zmiana docisku sprzegla itp... skrucenie prowadnic do zniany biegow. Jesli ktos sie orientuje w tym temacie prosze o informacje i ewentualne wasze opinie na moj pomysl. Dziekuje serdecznie i pozdrawiam.
  6. Sharqu

    Bmw e39 2.5d brak nawiewu

    Dokladnie tak zadnych objaw po prostu przestalo dzialac. Zastapilem go uzywanym co prawda, bo mam latwy dostep do czesci zamiennych. I do tej pory dziala bez problemow. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-X5-E53-E39-Heater-Blower-Fan-Motor-Final-Stage-Resister-64116923204-Hedgehog-/231453439902?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35e3b3379e tak to wyglada
  7. Sharqu

    Bmw e39 2.5d brak nawiewu

    Witam. Mialem identyczny problem u siebie, zaczolem sprawdzanie od bezpiecznika wszystko ok. Wymienilem rezystor znajdziesz go po prawej stronie z przodu blisko sciany grodziowej trzymaja go plastikowe zatrzaski bardzo latwy w wymianie. Po zastapieniu przepalonego rezystora nawiew smiga az milo. Pozdrawiam i powodzenia
  8. Sharqu

    Bmw e39 525d dziwne stuki tyl

    W koncu znalazlem przyczyne dziwnego stukania. Byla to lewa poduszka silnika rozerwalo ja i caly dol odpadl ..... Musze isc do laryngologa bo jestem gluchy jak pien. Dziekuje za wasza pomoc naprawde. Pozdrawiam :D
  9. Sharqu

    Bmw e39 525d dziwne stuki tyl

    Wymienilem wszystkie silentblocki tylnego wózka. I nadal cos puka. Ja juz nie wiem co to moze byc, moze wal napedowy? :cry2:
  10. Sharqu

    Bmw e39 525d dziwne stuki tyl

    Witam juz po wymianie polosi i jednego z gornych wachaczy byl lekki luz na nim. Sprawdzilem cale zawieszenie i nigdzie nie ma juz luzow siletblocki tez sprawdzilem nie ma zadnych widocznych uszkodzen i luzow , a na jezdzie prubnej nadal cos puka przy bardzo szybkim przyspieszaniu w momencie wcisniecie sprzegla tyl auta sie lekko podnosi i wtedy cos puknie. W poniedzialek odstawie auto do mechanika zobacze co mi powie bo sam juz nie daje sobie rady. Dyfer tez wydaje sie ok jest lekki luz na nim ale sprawdzalem 5 aut na szrocie i wszsytkie maja tak samo. :mad2: delikatnie musze jezdzic dopuki nienaprawie, albo sie nie rozsypie .... Dziekuje za podpowiedz Jac3k :cool2:
  11. Witam. Jestem nowy na tym forum prosze o wyrozumialosc. Mam maly problem z bmw e39 525d 2003 rok. Jak jade spokojnie zmieniam biegi przy okolo 1,5tys obrotow nic sie nie dzieje. Gdy zaczynam jechac bardziej agresywnie z lewej strony auta z tylu slychac pojedyncze pukniecie nieraz bardzo glosne. Problem ten nie pojawia sie zawsze ale w ostatnich dniach sie nasila. Dzis wracalem do domu i przycisnolem troche bardziej na 2 giegu i przy okolo 2,5 tys obrotow auto tak jakby stracilo przyczepnosc ( naped) doslownie na sekunde, to samo na 3 biegu. Teraz mam maly dylemat bo jutro planuje wymienic polos i zbadac cale zawieszenie wlacznie z walem, wieszakiem i dyferencjalem. Tydzien temu nic nie znalazlem a problem juz byl. Mam niedlugo jechac prawie 1000 km i troche sie obawiam ze moge nie dojechac na miejsce chyba ze na lawacie. Prosze o wasze opinie. Dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.