Skocz do zawartości

Quanto

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320Ci 2,2 170KM

Osiągnięcia Quanto

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak szybko nie wkleje reszty bo nie mam sam kabla do kompa i programu a koleżka co mnie podpinał pojechał w trase, wiec dodam zrzuty jak się koleżka pokaże w PL
  2. http://i.imgur.com/ylXJjaV.jpg http://i.imgur.com/L47ffjP.jpg http://i.imgur.com/1D4zOcW.jpg Ktoś coś ogarnia z tego? Co to może być?
  3. Witam. Podpinam się pod temat ponieważ w swoim M54B22 mam niemal że podobne objawy, przytrzymam 1000RPM po chwili można zauważyć jak obroty skaczą od 600 do 1000. Odma wymieniona, kolektor szczelny, a objawy nadal są. Chętnie poczekam na jakiegoś magika co potrafił by to jakoś sensownie wytłumaczyć i napisać co zrobić by nie wymieniać wszystkiego po kolei, tylko zrobić to raz a porządnie. Dodam że auto nie ma gazu, czysta benzyna.
  4. Miałem podobny problem kilka dni temu tylko że ja mam 320Ci 2,2 170KM. Objawem było słabe przyspieszanie, i przyczyną był zawór DISA, plastikowa klapka przestała być regulowana i latała sobie jak chciała, po wymianie tego zaworu problem znikł a autko dostało zastrzyk mocy przy przyspieszaniu. Do mojego silnika taki zawór nowy kosztował koło 1000 złotych, a używany w granicach 130-200 złotych. Myślę że u Ciebie może być identyczny problem. Quanto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.