Skocz do zawartości

sedwin

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530iX 2006

Osiągnięcia sedwin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. OK Wielkie dzięki za pomoc :) A i jeszcze jedno wybrać świece Bosch czy NGK
  2. Nie mam pojęcia dlatego pytam może ktoś pomoże Z tego wynika że razem ze świecami pasujea zakupić 4 takie cewki
  3. Nie mam pojęcia dlatego pytam może ktoś pomoże
  4. Witam wszystkich Mój problem pojawił się dzisiaj, mianowicie w czasie jazdy po dodaniu gazu samochód zaczął szarpać po chwili mu to przechodzi i jedzie normalnie ale sytuacja się powtarzała kilkukrotnie. Zaznaczyć chciałbym, iż sytuacja miała miejsce w czasie jazdy na gazie. Po przełączeniu na benzynę zauważyłem to samo szarpanie ale w dużo mniejszym stopniu. Podejrzewam świece lub przewody zapłonowe które zamierzam wymienić ale nie wiem na jakie, świece znalazłem: http://allegro.pl/swieca-irydowa-ngk-izfr6h11-bmw-e46-318-320-n46-i5394000928.html lub http://allegro.pl/swiece-bosch-fr7kpp332-audi-a6-bmw-1-3-e87-e46-e90-i6051680675.html Nie mogę nigdzie znaleść przewodów zapłonowych ??????????????? BMW E90 320i 150kM/110kW, rok. 2007, silnik. N46
  5. Miałem podobny problem przy zakupie samochodu. Serwis BMW stwierdził ,że puknięcie przy zmianie biegów jest na wskutek zużytego krzyżaka. A tak naprawdę trzeba było jedynie dokręcić śruby wału, które się jakoś poluzowały. Pod dokręceniu śrub problem znikł. :)
  6. Jestem posiadaczem e90 320i, silnik jest na łańcuchu. Po jakim czasie jest potrzebna jego wymiana. Sam. przejechane ma 180 000 km
  7. Ja ostatno wymieniałem, to jest komplet http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Castrol+Syntrax+Longlife+75W90+1L+BMW+LEGIONOWO&bmatch=seng-v6-3-default-0718 http://allegro.pl/pentosin-mtf2-75w80-2l-bmw-mtf-lt1-lt2-83220309031-i4433932412.html
  8. Dzięki za wzorowe stwierdzenie usterki
  9. KONIEC PROBLEMU - po wymianie rezystora dmuchawy ( czas naprawy 20 min )mogę cieszyć się znowu klimatyzacją i całą resztą.
  10. Witam serdecznie Jestem świeżo upieczonym posiadaczem BMW e90 320i. Pozostawiłem w dniu wczorajszym sprawny samochód pod domem, dzisiaj po uruchomieniu zauważyłem, że nie działają nawiewy. Wszystkie funkcje panelu działają ale nic nie powiewa. Wiatrak dmuchawy chyba stoi w miejscu !!!!! Czytałem już na forum to i owo. Jednym z rozwiązań jest dostanie się do wentylatora i przesmarowanie łożysk być może ożyje. I tu zaczyna się problem jak to fachowo zrobić. Czy znajdzie się ktoś tak uczynny i powie krok po kroku jak to zrobić byłbym bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.