Skocz do zawartości

Błażej_E36

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316 M50B20 1993r. sedan

Osiągnięcia Błażej_E36

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany! Po pierwsze winny był termostat! po 2 NIGDY nie wyciągajcie termostatu z tego silnika bo nic to wam nie da, a efekt będzie taki, jakby uszczelka pod głowicą była walnięta! Dziękuje wszystkim za rady!
  2. jak już pisałem Pompa Wody jest nowa... Przy odpowietrzaniu ogrzewanie było włączone na maxa i podejmowałem próbę na wyjętym termostacie :) może ktoś mi powiedzieć jak włączyć na wyświetlaczy temp wody aby była wyświetlana cyfrowo?
  3. Obieg jest, Przelewa się przez tą dziórkę pod korkiem, dzisiaj odpowietrzyłem ją bardzo starannie ale niestety nic to nie dało chłodnica na dole nadal się nie nagrzewa, a przewody na rozgrzanym silniku po ok 40-50 min pracy na wolnych obrotach robią się twarde jak skała... Brakuje mi pomysłów... Dzisiaj zdemontowałem termostat i zobaczyłem, że jest on na 108oC i nasuneła mi się taka myśl: Auto jest zalane wodą... Czy jest możliwe, że w tych silnikach układ chłodzenia osiąga takie temp, że woda zaczyna się gotować( wytwarza się para) przez co ukłąd się zapowietrza? Czy istnieje opcja, że po zalaniu auta płynem problem zniknie?
  4. Błażej_E36

    1.9 M43 Gotuje sie

    Witam! Ostatnio znajomy przyprowadził mi na garaż swoją BMW e46 ze względu na to, że się "gotuje" więc pierwsze co to wymontowałem termostat bo zauważyłem, że chłodnica na dole jest zimna... Niestety nic to nie dało... Następnego dnia zamontowałem nową chłodnicę i pompę wody aby wykluczyć oba elementy ( chłodnica VALEO i pompa RUVILLE). Niby coś tam się poprawiło ale nadal po przejechaniu 30KM i zatrzymaniu się auto się gotuje, tzn można sobie jechać i jechać i nic a wjedziesz w miasto i temp skacze na czerwone pole... a i głowca była sprawdzana na zawartoćś "CO" w płynie i nic... ja już rozkłądam ręce... Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? podmiana korka? Czy oznaczenia, które są na korku mają jakieś znaczenie? Podmianiałem korek na swój z e36 ale ja mam 180 a on ma 200. Niestety nic to nie dało... Dodam jeszcze, że niedawno został tam założony Gaz więc myślałem, że parownik jakiś felerny i puszcza gaz do układu, przez co robi się tam ciśnienie... ale niestety to też wykluczyłem( zakręciłem zbiornik i spuściłem gaz i z rurki miedzianej i z przewodu gazowego do listwy) chyba, że gazownik, źle się wpiął z wodą i przez to się cuda dzieją? P.S nawet jak auto zaczyna się gotować to ogrzewanie nie ginie :) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.