Skocz do zawartości

CookieMonster

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 1.9

Osiągnięcia CookieMonster

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mierzyłem na odpalonym silniku i odpiętej wtyczce aktualnie mierzonej.
  2. Mierząc napięcie pomiędzy pinami wtyczki miałem 8.20 V na każdym z wtrysków, a mierząc każdy pin do masy na jednym miałem 5.5 a na drugim 14 V również na każdym wtrysku. Po zdjęciu kostki na drugim cylindrze nie ma wyraźnych zmian w pracy silnika i zanika stukanie, a po zdjęciu z każdego innego silnik zaczyna bardzo nie równo pracować.
  3. Witam, posiadam BMW e46 316i, 1.9 o mocy 105km, silnik M43TU. Kilka dni temu zauważyłem bardzo nierówną prace silnika i dość mocny dźwięk przypominający stukający popychacz. Mieszkam w Danii więc nie mam zbyt wielu mechaników polaków w okolicy ale pojechałem do jednego i po podłączeniu pod komputer na konsoli błędów pokazał się błąd: Wtryskiwacz drugi - sterowanie kod błędu 105, więc nie myśląc długo wymieniłem wtryskiwacze - całą listwę na używane i nic to nie dało, żadnej poprawy błąd nadal ten sam dodatkowo doszedł kolejny; Wypadanie zapłonów - cylinder 2 kod 146. Dziś wymieniłem świece na nowe i również żadnej poprawy. Dodatkowe objawy które zauważyłem to podczas pracy leci dym z wlewu oleju do silnika. Proszę o pomoc. Nie jestem znawcą tematu i mogłem coś pominąć więc jeżeli potrzebne są dodatkowe informacje proszę pytać :) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.