Skocz do zawartości

thunderrider

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia thunderrider

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Samochód jest z autentycznym przebiegiem w bardzo dobrym stanie i nie zajechany - to opinia przynajmniej z 2 serwisów BMW gdzie go sprawdzałem Amortyzator to pikuś po prostu gówno było włożone w fabryce a ja po prostu miałem nie fart i na taki ezemplarz trafiłem. Teraz padł moduł EPS w przekładni kierowniczej i muszę wymienić na nową czyli wydatek 8 tys plus. W niemczech była na to akcja serwisowa bo to wada fabryczna w Polsce nie ma. Skandal!!!. Zastanawiam czy nie jechać na wymianę do serwisu do niemiec podobno działa jak powiesz, że tam mieszkasz nie masz czasu na jazdę do polski. Czy ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat?
  2. Kolego 2.0 diesel to bardziej dla dokładnego określenia modelu - mi chodzi ogólnie o E90. Mam nadzieję, że problemy typowo dieslowskie mnie nie spotkają :-). Dodam jeszcze, że poprzedni właściciel był tylko jeden ale było to auto po leasingowe czyli firmowe - tak czy inaczej trzeba chyba jeździć po klepiskach aby wytłuc amortyzatory w 90k km. Szybciej jak sądzę można zarżnąć turbinę czy silnik.
  3. Wiem, że sporo jeśli nie wszystko na ten temat zostało napisane, ale ponieważ moje doświadczenie z BMW jest małe (to moje pierwsze) to jestem mega w szoku. Wcześniej najwięcej jeżdziłem głównie Toyotami i oplami. Ale do rzeczy. Samochód przebieg 99.5k km. Kupiony z przebiegiem 85k km ponad rok temu z polskiej sieci dealerskiej, bezwypadkowy, serwisowany, kupiony za kasę z premią że nie jest to wyklepany szrot z niemiec itp itd Przez 15 tysięcy wymieniłem: 1. spryskiwacze reflektorów (i tak nie działają i olałem temat) 2. przednie amortyzatory!!! (po 90 tys) 3. teraz auto przyjechało na lawecie bo kobiecie przestało działać wspomaganie - diagnoza - do wymiany przekładnia kierownicza. Przy okazji okazało się, że do wymiany jest: 4. Pasek klinowy z rolkami 5. Uszczelniacz turbiny (zimmering) - nie wiem do końca co to 6. Amortyzator tylnej klapy (cieknie) Nie chodzi nawet o koszty bo kupując auto premium brałem to pod uwagę, ale nie chcę auta które będzie mi się psuło tak często jak cuda włoskiej lub francuskiej motoryzacji. Jednocześnie nie chcę jeździć toyotą lub vw bo po prostu są nudne!!! Jestem mega zadowolony jeśli chodzi o komfort, osiągi i zużycie paliwa, ale od czaasów komunistycznych wynalazków nie miałem tak zawodnego auta a jeździłem fordami, oplami, mazdami, nissanami, vw, seatami, toyotami. W związku z tym mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników BMW: Czy E90 2.0 diesel to taki psujący się szrot? Czy to ja mam jakiegoś mega pecha, że to wszystko mnie spotkało w przeciągu raptem roku ? Czy X1 lub X3 2012-14 będzie też tak awaryjne czy może mniej? (biorę pod uwagę opcję zmiany na jeden z tych modeli)? No i w końcu ostanie pytanie: Czy jeśli odpowiedź na pierwsze pytanie jest TAK to ktoś chce kupić BMW 3.20D (177KM) 2010 salon polska, serwisowany, przebieg 100 tys KM :-) :-) ?
  4. Dziqusek wyluzuj jestem pod wrażeniem Twojej fachowości - ciekawe czy w ten sam sposób tlumaczysz klientom którzy Ci te pytania zadają w realu - mnie byś w ten sposób nie przekonał... Czytaj ze zrozumieniem - ja chcę po prostu wiedzieć za co płacę !!! to wszystko Odpowiedź Multilaba dużo bardziej konkretna niż wstawione przez Ciebie logi
  5. nie zgodzę się kolego, w większości przypadków wiadomo co zmienia nowa wersja softu - windows i to nie zawsze jest niechlubnym wyjątkiem, popatrz na aplikacje na adroida czy chociażby nowe wersje firmwaru do elektroniki użytkowej czy profesjonalnej np. kamery, telewizory itp. I to nie chodzi o likwidację błędów, ale wprowadzenie chociażby nowej funkcjonalności - moim zdaniem brak listy poprawek trąci trochę naciągactwem, zapłać, wgramy nowy soft na pewno będzie lepiej ale co to nie wiadomo...
  6. Witam, to mój pierwszy post, jako, że właśnie kupiłem swoje pierwsze BMW e91 z 2010 roku. Po zdekodowaniu VIN z jednego z warsztatów otrzymałem propozycje akutalizacji oprogramowania za 750 zł, nawet się nad tym zastanawiam ale moje zdumienie budzi fakt, ze nie mogę dotrzeć do listy poprawek. Czy jest jakieś narzędzie na necie bądź może w warsztacie (chociażby odpłatnie) gdzie np. wpisuję VIN - otrzymuję informację o wersji oprogramowania w aucie i następnie porównując z najnowszą wersją wiem co daje mi upgrade. To jest tak oczywiste, że aż banalne... a albo nie ma albo nie umiem znaleźć info na ten temat na tym forum. Nie chcę płacić 750 zł (ani żadnej innej kwoty) nie wiedząc za co i zastawiając się, że otrzymany rezultat to placebo !!! Czy ktoś się orientuje czy i jak można dotrzeć do konkretnej listy poprawek kolejnych wersji softu do E91?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.