Skocz do zawartości

pio999

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pio999

  • Urodziny 25.09.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 750il => e38 740i
  • Lokalizacja
    Węgrów

Osiągnięcia pio999

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Oj narobiłem się przy tym w swojej 750, ale wykonalne. Wywalaj dwie tak jak kolega pisze.
  2. pio999

    Zmiana kierunkowskazów :-)

    http://img103.imageshack.us/img103/4546/lampytylnee32fa4.jpg Te wg mnie są ok pasują do klasyka, żadne diody do E32
  3. A to znaczy? Nie kochał jej :| !!!
  4. ok przepustnice :)
  5. Jakie tam masz klapki w przepływce!!! Inna generacja! klapek nie ma!!!
  6. Ja kupiłem zbrojone lepsze nieco, metr Ci wystarczy na wszystkie. W moim jeden był lekko pęknięty i nie zawsze puszczał, więc jak radzi kolega wymień wszystkie. U siebie dałem tez nowe opaski.
  7. To są paski klinowe, Rozrząd to łancuchy i o nie się nie martw. Jak są mocno spracowane radzę wymienić szybko duzo roboty nie ma, jak ktos sie orientuje pójdzie szybko a i koszty cię nie powalą na kolana.
  8. pio999

    pobor pradu

    Włącz go szeregowo z aku ustaw na 2A (bez obciązeń) będzie dokładny odczyt.
  9. Popieram kolegę tez szukałbym z dvd, no ale tak aby się komponowało z otoczeniem, czerwień w podświetleniu :8)
  10. Panowie, w końcu to BMW trzeba ratować nie ciąć!!! Chyba kochacie tą markę więc trzymajmy kciuki i powodzenia dla pana. Dopóki nie zwątpi :cool2:
  11. pio999

    Sylwetka e32

    Ja przechodząc obok swojej mam takie same odczucia :modlitwa:
  12. Popieram, widać na fotce, ze z gazem był juz problem guma przepływomierza taśmą na gada złapana.
  13. To moze panowie narazie gazu niech nie dotyka, zawsze na to znajdzie czas. Problem kolego będzie ze skrzynią sam nic nie zdziałasz raczej. A nie masz mechanika jakiegoś zaprzyjaźnionego co by Ci troszkę pomógł na początek?
  14. Ja pierwszy potwierdzam, gaz to zło.
  15. No to na początek wybrałeś sobie dobry model :lol: . Paski nie są mocno ukryte łatwo je zobaczysz, co do buczenia z tyłu... moze pompa paliwa, a nivo w niej masz.Sprawdzić pompę olejową tylko misę trzeba zdjąć czy jest przykręcona sztywno ale z tym w 750 problemów nie było. A co Ci się wyświetla jak odpalisz silnik jakie kontrolki nie gasną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.