Skocz do zawartości

jarec89

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    m47

Osiągnięcia jarec89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdz czy chłodniczka spalin nie jest przepalona. Wykręć i zobacz czy jest czysta w środku (przelot spalin), jeśli tak, to płyn przedostaje się do układu, czyści ją, przepala, leci przez wydech i stąd kopcenie na biało. miałem kiedys podobny problem, kłęby białego dymu i swąd płynu chlodniczego - teraz jestem na niego wyczulony :mrgreen:
  2. problem ogarnięty, koło nie siedziało na swoim miejscu. ps. czy ktoś może wypowiedzieć się na temat koła pasowego wału/tłumika drgań firmy girman do m47? dają 2 lata gwarancji na koło, a i cena śmieszna w porównaniu do cortego - ~220pln
  3. podkladki są i to nawet dwie. tak sie zastanawiam, czy moglo kolo pasowe nie dojsc do konca co powoduje taki efekt? moze ma ktos taką zdemontowaną i mogl by zajrzec, czy nie bylo tam czegos wiecej, oprocz tych 2 podkladek?
  4. wie ktoś może z jaką siłą dokręcić śrubkę na klucz imbusowy znajdujacą się na srodku koła pasowego - odkrecaną jako pierwszą przy demontarzu sprzegła/koła pasowego spreżarki klimatyzacji? po w takim sobie dokręceniu (powiedzmy jak przy zakreceniu pepsi po nalaniu do szklanki) sprzęgło obraca się wraz z kołem pasowym. ma byc ona lekko przykrecona? bo boję się, ze odkreci sie podczas jazdy, a przy za mocnym dokreceniu obracac sie bedzie wraz z kołem i wywali układ albo zerwie gume. i czy sama srubka nie dokreci sie podczas pracy klimy? sprezarka to seiko-seiki ss120dl1
  5. obroty nie wsrastają za szybko gdy słychać szum? miałem coś takiego jak się tarcza sprzęgła kończyła i podczas ślizgania bylo słychać szum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.